掃呢頁CODE去手機

2018年4月4日 星期三

58歲劉偉強牛一:最勁收過六位數字快艇 __,劉偉強,

劉偉強與太太黎安兒手拖手會見傳媒,他笑言最難忘收到快艇做生日禮物。(設計圖片)導演劉偉強到西貢匡湖居會所舉行「劉偉強帶埋班怪獸開Party!」慶祝58 ...


劉偉強與太太黎安兒手拖手會見傳媒,他笑言最難忘收到快艇做生日禮物。(設計圖片)


導演劉偉強到西貢匡湖居會所舉行「劉偉強帶埋班怪獸開Party!」慶祝58歲生日,於晚上6時45分與老婆黎安兒手拖手甜蜜現身。出席嘉賓包括鄭伊健、王子涵、江美儀、王敏奕、莊思敏、陳奐仁、王晶、張婉婷、方中信、莫可欣、余安安、鮑起靜及老公方平等。而舒淇單拖赴會,穿上粉藍色衛衣悠閒造型,戴上眼鏡及粉藍色帽,她表示自己沒有化妝,之後匆匆入場。

受訪時,劉偉強表示生日願望希望身體健康。問有咩目標?他說:「當然有,但唔講得住,依家忙緊電影《武林怪獸》後期特技製作。(會唔會休息吓?)唔會啦,想繼續做,會趁周未出海Relex(放鬆)吓。(今晚不醉無歸?)我又冇,每年生日會完都可以自己行返屋企,我其實唔會飲好多,都係傾吓偈,有時生日會完都會有朋友過嚟繼續飲酒傾偈。」《武》片原定暑假上映,但因太多後期製作,決不能求其趕期惟有推遲上映時間。

稱讚雷震有星味

談及影星雷震過身,他表示從別人口中得到消息,對方前幾天已離世,對他很有印象:「佢係邵氏當紅小生,同佢合作過拍《古惑仔》,有機會同佢合作覺得好榮幸,因為佢係個好年代嘅明星,好高大又唔肥,一出嚟就好有星味。」合作完電影後二人間中會在飯局相聚,之前亦曾聽聞對方健康幾好,經常打麻雀。

問今日收到甚麼禮物?劉偉強表示應該大部分都是酒,太太對此有反對聲音:「佢唔鍾意,唔想我飲咁多。(咁多年來收過咩特別嘢?)十幾年前收過一架快艇,六位數字,邊個送就唔講得。(係咪女人送?)唔係。(鄭伊健送?)佢未有咁大方,總之就Somebody嗰個人都好有心。」

他表示收到快艇時,自己未有船牌,為此的起心肝去考牌。問是否仍有保留快艇?他說:「都換咗幾次,因為都十幾年前。(老婆送咩?)我叫佢唔使買,我所有嘢連啲卡都畀晒佢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!