掃呢頁CODE去手機

2018年4月4日 星期三

Kary肚凸凸出巡 帶蒙古小朋友去玩晒母愛 __,Kary,吳雨霏,

好有愛呀!歌手吳雨霏(Kary)2月嘅時候喺社交網宣布造人成功,依家都暫時停工休息。不過成日喺屋企休息都會悶,Kary今日就喺社交網上載多張去咗主題公 ...


好有愛呀!


歌手吳雨霏(Kary)2月嘅時候喺社交網宣布造人成功,依家都暫時停工休息。不過成日喺屋企休息都會悶,Kary今日就喺社交網上載多張去咗主題公園玩嘅相,開心咁話:「自從十月初探訪之後每日都好掛住佢地(哋),終於等到佢哋嚟香港喇!好多小朋友都係第一次出國,見到佢哋玩得咁開心,我個心都溶咗。」

原來佢同一班之前探訪過嘅蒙古小朋友一齊玩,佢坐喺地上時個肚凸晒出嚟!雖然粗身大細,但肚凸凸嘅Kary玩得相當自在又開心,同一班小朋友擺晒甫士,仲攬住佢哋,可能Kary就嚟榮升人母,對住小朋友嘅眼神都充滿愛,啲母愛出晒嚟呀,不過唔少網民都叮囑Kary要玩得小心啲呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!