掃呢頁CODE去手機

2018年4月4日 星期三

講早晨都特別過人!陳潔玲吊帶背心晒巨胸 __,陳潔玲,

真係有個Goodmorning!藝人陳潔玲(Christy)出晒名人靚身材正,不時都會喺社交網上面晒吓自己弗爆嘅body,成功吸引一班忠實粉絲定時定侯 ...


真係有個Good morning!


藝人陳潔玲(Christy)出晒名人靚身材正,不時都會喺社交網上面晒吓自己弗爆嘅body,成功吸引一班忠實粉絲定時定侯睇住幾時有更新,早排Christy就係社交網上載咗一張着住運動Look晒白滑玉背嘅相,見佢身材應細則細、應大則大相當有線條,但就補句留言話自己有減唔完嘅肥,唔少粉絲都即刻話佢:「仲減,條腰已經好幼喇!」Christy嘅本錢又點止咁少,佢最近就喺社交網同大家講聲早晨,佢打招呼嘅方式就好特別,就係瞓係床上面晒深長嘅事業線,再加一個睡眼惺忪嘅表情,令人無限遐想,相信粉絲們一定睇到流晒鼻血!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!