掃呢頁CODE去手機

2018年4月4日 星期三

林子善籌旗擺酒娶無價老婆 __,林子善,

林子善的伴郎與戥穿石陣容鼎盛,更有唐詩詠女扮男裝做兄弟。
林子善籌旗擺酒娶無價老婆無綫藝人林子善與太太董佩欣(Kary)昨晚補擺結婚喜酒,除了湊成星級兄弟團,圈中好友紛紛亮相送祝福,一對新人當眾咀足一分鐘放閃 ...


林子善籌旗擺酒娶無價老婆

無綫藝人林子善與太太董佩欣(Kary)昨晚補擺結婚喜酒,除了湊成星級兄弟團,圈中好友紛紛亮相送祝福,一對新人當眾咀足一分鐘放閃,場面熱鬧。自言太太是無價寶的子善坦言,為了今次婚宴費用「跑山」,更打趣指自己「唔得」,要押後生育計劃。

林子善的伴郎與戥穿石陣容鼎盛,更有唐詩詠女扮男裝做兄弟。
林子善的伴郎與戥穿石陣容鼎盛,更有唐詩詠女扮男裝做兄弟。

35歲的子善與Kary拍拖5年,去年10月簽字結婚,昨日於將軍澳一所酒店補辦婚宴。子善邀得袁偉豪(Ben)、馬國明、鄭嘉穎及黃嘉樂等,出任伴郎及戥穿石,唐詩詠更「反串」加入兄弟團。一對新人昨早完成接新娘儀式後,上車兜圈「行大運」,並穿上傳統裙褂步出酒店大堂見傳媒。新娘戴上大大塊金豬牌、五對龍鳳鐲及兩條金鏈,盡顯「貴氣」。

50圍加到63圍

圈中好友曾志偉、黃日華、林峯、林盛斌、岑麗香、林夏薇夫婦、陳山聰與女友等,晚上相繼現身婚宴,場面星光熠熠。一對新人傍晚時分趁賓客未到齊,先接受傳媒採訪,穿紫色西裝的子善與太太「自轉」咀足1分鐘。談到晚上筵開63圍喜酒,子善稱:「原本50圍咋,之後好多朋友都話嚟,所以加到63圍,冇得再加,都要同一啲想嚟嘅朋友講唔好意思。」

林子善與老婆坦言未儲夠錢,暫時無意生小朋友。
  • 林子善與老婆坦言未儲夠錢,暫時無意生小朋友。
林子善致詞時感動落淚。
  • 林子善致詞時感動落淚。
Kary與老公咀到舉V。
  • Kary與老公咀到舉V。

今次婚禮花掉7位數,子善表示儲足兩年錢:「除咗無綫返工外,我出面都有『跑山』搵錢,慳啲使囉,結婚我唔會理賺定蝕。(幾錢開門利是?)本來係$9,999嘅,我加咗點,變成$9.999,我覺得我老婆係無價嘅。接新娘易過借火,啲姊妹一見到袁偉豪,門都開咗三分二,再見埋馬國明同嘉穎,就差唔多自動開門。」

張寶兒
  • 張寶兒
岑麗香
  • 岑麗香
剛分手的林峯出席婚宴,坦言不會觸景傷情。
  • 剛分手的林峯出席婚宴,坦言不會觸景傷情。

提到與太太將來,子善愈講愈眼濕濕,感性地說:「要做好自己先,我唔想空口講白話,行動最緊要。要愛惜自己身體先,先可以照顧到太太,走埋下半生。頭先我未講愛的宣言已經喊,斟茶畀外父外母好感動,我自己太易喊喇!姊妹們有畀嘢叫我跟住讀,但我唔想,因為唔係出自真心,我講自己想講嘅,講三句又喊。」

陳展鵬
  • 陳展鵬
林盛斌與陳展鵬準備了人情賀一對新人。
  • 林盛斌與陳展鵬準備了人情賀一對新人。
苟姑娘清減不少,身形甚弗。
  • 苟姑娘清減不少,身形甚弗。

喊住爆粗多謝至親

問Kary畀子善幾多分?她說:「100分。」子善即回:「畀80分夠啦,咁先有進步空間。(努力造人?)我唔得,暫時未得住,因想小朋友將來生活成長環境好啲,下年啦。」提到老婆手上的1.6卡鑽戒,子善表示:「買唔到最大嘅戒指,但呢隻無論顏色同切割都係完美嘅,值得我買畀佢。」婚宴中,兩人上台致詞時,子善再次邊說邊落淚:「多謝阿爸,多謝阿哥,多謝佢哋細個嗰時打到我Ⅹ街……」之後他亦有多謝將「封咪」的黃子華:「子華今晚唔會到,因為黃牛飛單嘢,子華話費事搞到我個場,之後請番我兩公婆食飯。」

文:影視組






鍾意就快D Share啦!