網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月26日 星期四

【薯片風波】 網民要求公開行內人樣 袁偉豪: 比面佢! __,袁偉豪,

【薯片風波】網民要求公開行內人樣袁偉豪:比面佢!《復仇者聯盟3:無限之戰》尋日上映,原本可以睇到呢部鉅作應該好開心,但係袁偉豪就同擔任宣傳嘅行內人開火 ...


  • 【薯片風波】 網民要求公開行內人樣 袁偉豪: 比面佢!


  • 《復仇者聯盟3:無限之戰》尋日上映,原本可以睇到呢部鉅作應該好開心,但係袁偉豪就同擔任宣傳嘅行內人開火,火藥味仲濃過電影入面。

    事情大致上係行內人食薯片睇戲,就被「自以爲天王巨星嘅TVB男artist」並「用非常唔友善嘅眼神『睥住』我朋友」,之後仲被人叫佢食薯片食得細聲啲。最後行內人仲反質問「丫巨星不如你表演如何食薯片完全冇聲?」事後袁偉豪就喺fb到認個位「TVB男artist」,但就講咗另外一個版本,並留言話︰「我冇唔準你進食!只係想你能為他人設想,進食時細聲一點!讓大家可以專心觀賞電影而已」。

    袁偉豪篇文,大家可以去佢FB到望一望,咁網民又點睇呢件事? 當然係大讚袁偉豪講得好好,仲有同袁偉豪合作過嘅人留言話︰「個時搵你合作過,印象你係非常有禮,到宜家我都係咁同我D朋友講...」。

    有網民要求公開行內人嘅照片,袁偉豪就話「比面佢!」,之後佢仲話︰「有時候真係唔明,若如果換轉係我食嘢大聲影響他人,人家一樣可以話我!將心比心」最估唔到嘅係袁偉豪都把握機會Sell下佢播緊嘅《棟仁的時光》,喺hastag到打「#假如我是棟仁」、「#一定會給你一吻」。
    行內人fb

    袁偉豪fb

    鍾意就快D Share啦!