掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

吳沚默家有細膽貓咪 最愛匿床底𥄫人 __,吳沚默,

因為受過傷害,貓咪先至會咁細膽。藝人吳沚默早前收養了兩隻流浪貓,她表示兩隻貓都是朋友從街上執回來,由於一隻白色,另一隻身上有啡色花紋,故將牠們命名為小 ...


因為受過傷害,貓咪先至會咁細膽。


藝人吳沚默早前收養了兩隻流浪貓,她表示兩隻貓都是朋友從街上執回來,由於一隻白色,另一隻身上有啡色花紋,故將牠們命名為小白及小花,其中小花曾被車壓斷後腿。吳沚默說:「佢哋超級細膽驚人,小花鍾意溜上床蓋被瞓,但一有人就會嚇跑,所以我有時見佢瞓緊就唔會打搞佢。而小白日日喺床底觀察人,唔敢出嚟。有時見到佢哋覺得真係好可憐,不過我由得佢哋自己玩就開心。」

由於忙於創作及拍劇,加上業主禁止養寵物,所以吳沚默現時只好交由於內地居住的父母代為照顧:「我以前養過狗,後來過身後我們全家都好傷心,所以父母其實唔願意再養寵物,但我又唔忍心拋棄佢哋。」她又表示家人養了小白及小花半年,慶幸表哥喜歡兩隻貓貓,即使不捨得,但仍決定轉贈表哥。

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!