掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

獲歌后媽咪提點!應昌佑學識華麗轉身 __,應昌佑,

應昌佑同媽咪冉肖玲現身。歌手應昌佑與有「低音歌后」之稱的媽咪冉肖玲到將軍澳電視城為節目《流行經典50年》錄影,昌佑指是首度與媽咪在香港同台演出,會母子 ...


應昌佑同媽咪冉肖玲現身。


歌手應昌佑與有「低音歌后」之稱的媽咪冉肖玲到將軍澳電視城為節目《流行經典50年》錄影,昌佑指是首度與媽咪在香港同台演出,會母子檔獻唱《月亮代表我的心》,冉肖玲就笑指仔仔亦和他一樣擅長唱低音:「佢細個嗰時把聲已經好老人家咁,仲要唱埋《Unchained Melody》呢啲老歌。」昌佑又指媽咪不時會指點他,特別是台風方面,會提點他演唱時不要背向觀眾,經媽咪指點才學懂「華麗轉身」。

現時自由身的昌佑,透露有與朋友搞生意做老闆,亦希望能兼顧樂壇工作,但明白工作機會要講緣份,已是兩個孩子父親的他,直言會將家人放首位。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!