掃呢頁CODE去手機

2018年4月10日 星期二

成功爭取撫養權!可嵐帶囝囝越南拍節目 __,可嵐,

雖然囝囝要考試,不過可嵐都有帶佢出嚟輕鬆吓。藝人可嵐早前帶埋囝囝及同公司的新人黎俊彥、吳淦軒,一起出席動畫片首映禮。可嵐表示雖然囝囝正值學校考試周,但 ...


雖然囝囝要考試,不過可嵐都有帶佢出嚟輕鬆吓。


藝人可嵐早前帶埋囝囝及同公司的新人黎俊彥、吳淦軒,一起出席動畫片首映禮。可嵐表示雖然囝囝正值學校考試周,但星期日亦想帶他一齊入場看電影當Relax。已成功爭取囝囝撫養權的她,透露將與趙頌茹及關伊彤齊齊帶小朋友到越南峴港拍攝旅遊節目,並於內地電視台播放,她說:「我哋都未去過。(吃力?)都會,不過幾個家庭一齊去,有個照應!」

問到她與趙頌茹同為單親媽媽,會否互相傾訴或者交換照顧小朋友的心得?她說:「就算唔係同路人,都可以互相交流吓嘅,大家都係媽咪,可以分享吓湊小朋友嘅心得同難處!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!