掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

擁有自家葡萄園!溫碧霞勁感動:夢想成真 __,溫碧霞,

溫碧霞推出自家品牌紅酒,仲有自己嘅葡萄園,令佢好感動!藝人溫碧霞(Irene)進軍商界,將於6月推出自家品牌紅酒,她更專程飛到南澳洲打點紅酒生意。日前 ...


溫碧霞推出自家品牌紅酒,仲有自己嘅葡萄園,令佢好感動!


藝人溫碧霞(Irene)進軍商界,將於6月推出自家品牌紅酒,她更專程飛到南澳洲打點紅酒生意。日前Irene由阿德萊德(Adelaide)乘坐個半小時車程抵達她的葡萄園Barossa Valley(巴羅莎谷)天鵝莊(Auswan)視察並順道為紅酒拍攝廣告。拍攝時氣溫高達攝氏30度,幸好炎熱得來相當清爽,Irene見到自己的一片葡萄園十分興奮,並即時摘了一棵葡萄品嘗,開心大叫:「好甜呀,好香濃葡萄味呀!」她並摘了多棵葡萄預備帶回香港當手信送給朋友。

天然有機栽種

Irene一直喜歡品嘗紅酒,且素有研究,與朋友飯聚時都會淺酌一、兩杯,紅酒生意一直是她的夢想,而Irene非常關注環保保護大自然生態,她參觀過不少國家的酒莊,最後選擇了南澳巴羅莎谷(Barossa Valley)的酒莊,Irene說:「呢度唔可以噴蚊怕水及殺蟲水,唔可以有任何農藥,全係天然及有機栽種。」問Irene不怕被蚊咬?她表示:「唔怕,大自然一定有蚊,咬咗咪忍一陣囉,好快唔痕。」

飛去澳洲淋水

Irene面對自己的葡萄園「碧霞庄園」感動說:「真係好開心,終於夢想成真,好真實咁擁有自己葡萄園,以前成日幻想有自己酒莊,依家實實在在擁有,我會得閒就飛過嚟幫自己嘅葡萄淋水。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!