掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

美國名嘴Seth自爆老婆趕唔切入院生仔 __,

Seth在主持的節目中公開老婆日前在大廈大堂生仔的照片。美國名嘴SethMeyers日前主持清談節目《LateNightwithSethMeyers》 ...


Seth在主持的節目中公開老婆日前在大廈大堂生仔的照片。


美國名嘴Seth Meyers日前主持清談節目《Late Night with Seth Meyers》時大爆老婆Alexi過去的周日因等唔切入醫院而在住宅大廈大堂生仔!

現年44歲的Seth指當時他餵兩歲兒子Ashe食晏,而外母就落樓大嗌:「我哋依家要去醫院喇!」Seth邊落樓邊call Uber,落到大堂時老婆頂唔順話要現在生,仲話個B已經「出緊嚟」,於是他們報警。Seth表示警察及醫護人員未到場個BB已經出來。他笑說打911時,佢同接線生講:「個BB就快出嚟!唔係呀,出緊嚟!個BB經已出咗嚟!」結果老婆為他誕下男嬰名為Axel Strahl。而再做老竇的Seth在節目中更向觀眾展示分娩時的照片。最後Seth總結:「所有嘢都好好,明顯好瘋狂。多謝鄰居幫忙,不過個Uber司機收咗我錢!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!