掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

歌詞中英夾雜夠貼地 韓梓亮新歌MV韓味濃 __,韓梓亮,

韓梓亮又有新歌出喇。「更生歌手」韓梓亮(TL)一直堅持歌手夢,近日佢就推出新歌《PartyWithTL》嘅MV,豈料MV喺YouTube上載短短6日已 ...


韓梓亮又有新歌出喇。


「更生歌手」韓梓亮(TL)一直堅持歌手夢,近日佢就推出新歌《Party With TL》嘅MV,豈料MV喺YouTube上載短短6日已經超過11萬人次瀏覽,成為網民茶餘飯後嘅話題!

話說呢首歌走韓風味道,TL喺MV中四個造型都「韓味濃」,尤其係佢着住黑色窩釘皮褸坐喺間黑房度擺出Chok爆表情,真係幾似韓仔㗎!佢另一個紅色運動服造型就好有活力,佢仲同一班男女dancers集體跳舞,絕對係施展渾身解數!

不過最令網民津津樂道嘅始終係呢首歌中英夾雜嘅歌詞,仲有佢嘅電子曲風,網民都留言話夠晒特別,例如上一句佢廣東話唱:「從來沒有想過太認真」,下一句就用英文唱:「I just wanna have some fun」又真係押到韻嗰吓先好嘢!同埋大家都發現佢英文發音好地道,不知幾有親切感,有網民仲話啲歌詞似係佢勉勵緊自己:「I don't really care what you people say」即係話佢真係唔介意人哋講佢咩,因為佢覺得:「生活像一場遊戲」,真係好有意境!而另一個令網民一見難忘嘅場口就係佢同6個女dancers齊齊扮千手觀音,增添MV畫面嘅視覺享受!

網民有話兒:

xx周:好羨慕佢,咁都可以出到歌

Yxxn Ki Lxxng:加油呀TL. 好正呢個mv 繼續努力

Galxxxman :班DANCER真係慘

Texxy Bxxr:曲風呢味(未)睇鍾唔鍾意 我就覺得ok嘅


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!