掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

涉獵不同範疇!NWB恨將新曲風變主流 __,

NowhereBoys最近推出新嘅英文歌。樂隊NowhereBoys(NWB)最近推出新英文歌《ElectronicDreams》,主音Van指歌曲有 ...


Nowhere Boys最近推出新嘅英文歌。


樂隊Nowhere Boys(NWB)最近推出新英文歌《Electronic Dreams》,主音Van指歌曲有科幻感覺:「講一個男機械人愛上創造佢嘅女科學家,係個幾悲壯嘅愛情故事。之前我哋未探討過人工智能,對呢個題材好有興趣。」他自言喜歡科幻小說,舊歌《Back in Time》與《紅藥丸.藍藥丸》的靈感同樣來自科幻電影。他透露新歌已寫了5、6年,本身關於暗黑愛情故事,但當時覺得歌詞未夠成熟:「我哋諗過轉做中文,但呢個旋律比較適合英文。」

提到與正在美國修讀音樂的鼓手Nate隔空合作,Van指對方除了填詞,還有編電子鼓:「我哋嘗試新嘅曲風,電子同少少迷幻,參考咗不同年代嘅電音同科幻戲配樂。之前佢返香港同我哋開騷,就用埋真鼓錄音。」至於可擔心英文歌宣傳較難?Van指NWB一開始就是唱英文歌,而且英文歌有機會令他們接觸到東南亞等地的樂迷。另外,NWB正不斷寫歌和各自修行,希望等Nate學成歸來就推出大碟和開演唱會。

說到MV是動畫形式,Van笑言有預算限制,難以拍出真正的科幻感:「用動畫都交代到個故事,又可以扣埋落音樂,個畫面好Powerful就OK。他們邀請了好友兼插畫家黎特幫手,對方選用平時較少用的畫風:「佢第一次聽到首歌,已經即刻畫咗一幅男機械人攬住女科學家嘅畫畀我哋睇,好正!英文歌加本地畫風,好代表到香港。我哋造呢首歌造得好開心,始終我哋都係Sell電影式搖滾曲風,呢首歌真係擺咗好多電影配樂同元素,可以確立我哋嘅音樂取態。我哋最想展示唔同曲風,所有嘢都涉獵吓,將我哋覺得好聽嘅都變成主流。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!