掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

日本拍MV 陳慧琳拗柴禁食冇得血拼 __,陳慧琳,

陳慧琳在日本仍未開工拍MV就拗柴,令粉絲心痛。歌手陳慧琳(Kelly)近日就飛咗去日本為新歌拍攝MV,點知到步第一日就發生咗意外。Kelly今日喺社交 ...


陳慧琳在日本仍未開工拍MV就拗柴,令粉絲心痛。


歌手陳慧琳(Kelly)近日就飛咗去日本為新歌拍攝MV,點知到步第一日就發生咗意外。Kelly今日喺社交網Po咗一張整親腳嘅相,見佢用毛巾包住一袋冰,而且仲要敷住隻腳,睇嚟真係幾傷吓。

Kelly仲透露因為掛住同司機交代喺邊度落車,所以一個唔小心就搞到自己拗柴,佢話落車有扶手其實係可以救人一命,Kelly留言:「今次來日本是要拍新歌MV,第一天剛到步(埗)還未開始工作就拗柴,好慘呀! 天不想我再花錢行街,我會聽話,血拼之事兒待隻腳好番才會認真實行。那麼可否讓我至少吃些美味的日本料理補補數呢?Srry,no beef no seafood no egg no raw food(沒有牛肉沒有海鮮沒有蛋沒有生食),就連大福糯米糍也要say no!現實就是這樣的殘酷你明白嗎?(隻腳並沒有延誤工作,只是打亂了少許日常程序。)大家不用擔心,因我feel到一日比一日好。」一班網民都叫Kelly要好好養傷,仲叫佢下次落車一定要扶穩,唔好再心急落車。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!