網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月6日 星期日

【成也10A敗也10A】魏焌皓為麥明詩自斷左手 影響活動能力 __,魏焌皓,麥明詩,

麥明詩避談魏焌皓有冇對佢強吻,但係魏焌皓就因為不當行為而被大台提早解約係鐵一般嘅事實(相關新聞:https://bit.ly/2rkWTq1)。不過《 ...




麥明詩避談魏焌皓有冇對佢強吻,但係魏焌皓就因為不當行為而被大台提早解約係鐵一般嘅事實 (相關新聞:https://bit.ly/2rkWTq1)。

不過《壹》仔就收到風,魏焌皓就曾經因為麥明詩搞到壯士斷臂。話說魏焌皓同麥明詩喺《使徒行者2》係演一對,兩個都有唔少sweet畫面,據知本身有一幕係講魏焌皓抱著麥明詩,不過由於當日落雨,地下濕滑,最後魏焌皓為咗保護麥明詩,就左手落地,仲搞到碎埋骨。魏焌皓唔止要打石膏,隻手入面仲要鑲埋鋼片,更因此隻手唔似以前咁有力,FIT爆BODY亦從此拜拜。

問到魏焌皓拍攝斷手一事,佢就話︰「拍攝個時跌斷咗隻手,意外嚟嘅,大家都唔想。發生意外之後,大家都好關心我,看看我個傷勢,我們亦都完成當日拍攝才結束。對日常生活、行動係有少少不便,對我嚟講係值得,因為《使徒行者》真係一部非常非常非常好嘅戲。」

但又有邊個諗得到魏焌皓為麥明詩斷手之餘,最後亦因為麥明詩而被大台提早解約。

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!