網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月6日 星期日

【千里尋父】卓林去年入院 傳成龍曾托好友安排見個女 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,成龍,

1999年,吳綺莉同成龍以「兄妹關係」相稱,感情一日千里,仲被本報拍過成龍半夜送吳綺莉返家,翌日兩人雙雙出現電影《玻璃樽》首映禮上,成龍拒絕回應,吳綺 ...


1999年,吳綺莉同成龍以「兄妹關係」相稱,感情一日千里,仲被本報拍過成龍半夜送吳綺莉返家,翌日兩人雙雙出現電影《玻璃樽》首映禮上,成龍拒絕回應,吳綺莉則說:「同大哥只係朋友關係。」

八個月後,吳綺莉承認懷有「龍種」。

多年來,吳綺莉兩母女相依為命,但因為正值係卓林反叛期,兩母女關係真係跌到冰點,屢成新聞人物。去年初周刊指房祖名送物業贈吳綺莉母女,吳綺莉即由好友翁靜晶陪同下舉行記招,稱卓林出世之後,從來沒有拎過成龍一毫子。(新聞連結: https://bit.ly/2wdhh1Y )

翁靜晶當日記招上嚴正謂:「當時(2015年)我哋透過中間人,問下卓林父親可唔可以提供經濟上協助,得到嘅答案係話,任何一毫子,你都唔好諗住可以攞到,即係唔會幫你。」

事隔一年,母女關係更趨惡劣,最近卓林與網紅女友Andi更遠走加拿大,還拍片放上YouTube尋父,稱生活成問題,令吳綺莉心痛不已。成龍就一直未有回應。

據成龍身邊人透露,其實成龍見個女搞成咁,都心噏嘅,但佢又唔想再同吳綺莉有任何交集,所以冇打算同個女來往。

直至去年卓林傳出自殘入院,知道個女好想認番佢,當時有老友勸過成龍,不如安排佢秘密去醫院,同個女見一面。消息人士稱成龍對這個提議並不抗拒,唯一要求係希望成件事可以保密,唔俾其他人知道,但呢樣嘢技術上好難做到,所以最後因為怕洩漏消息出去,結果就不了了之。

相關文章:

【曾想買大屋贈母】吳綺莉經理人指卓林認父求助:失控的生活

https://bit.ly/2KDwsoh



99年吳綺莉與成龍以「兄妹」關係相稱,越來越近。 (資料圖片)

本報拍過成龍半夜送吳綺莉返家,翌日兩人雙雙出現電影《玻璃樽》首映禮上,成龍拒絕回應,吳綺莉則說:「同大哥只係朋友關係。」(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!