網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月2日 星期三

【膝蓋軟骨組織磨損】66歲洪金寶坐輪椅陪孫買玩具 __,洪金寶,

現年66歲的影壇大哥大洪金寶年多前被拍到在上水街巿坐輪椅買餸,有指他剛接受腳部手術,要坐輪椅出入。日前,本刊又拍到他坐住輪椅陪兩個孫兒去反斗城買玩具, ...




現年66歲的影壇大哥大洪金寶年多前被拍到在上水街巿坐輪椅買餸,有指他剛接受腳部手術,要坐輪椅出入。

日前,本刊又拍到他坐住輪椅陪兩個孫兒去反斗城買玩具,由傭人推住輪椅的洪金寶陪住孫兒在店內揀玩具,身邊更有新抱周家蔚和太太高麗虹,爺爺十分有耐性,跟住兩個孫周圍睇,而長孫洪大仁買完玩具行到攰,更索性坐在爺爺大髀休息,齊齊坐輪椅。對於手術後依然要坐輪椅,周家蔚說是聽醫生吩咐:「老爺行到嘅,不過如果去嘅地方大,佢就坐輪椅舒服啲。嗰個商場大,間玩具店又大,佢坐輪椅好啲。」因為膝蓋軟骨組織磨損而疼痛,洪金寶要行遠路程就會用輪椅代步。

立即按此連結Download:https://goo.gl/NVySCK



鍾意就快D Share啦!