掃呢頁CODE去手機

2018年5月11日 星期五

【封肚唔再生】接受囡囡早婚生B 徐子淇謙稱「我追唔到喇」 __,子淇,徐子淇,

徐子淇今晚到灣仔一間酒店,出席珠寶品牌Cartier晚宴,BrunoMars是夜仲擔任表演。見到李太出現,傳媒當然先問下佢嚟緊點慶祝母親節啦,子淇就話 ...


徐子淇今晚到灣仔一間酒店,出席珠寶品牌Cartier晚宴,Bruno Mars是夜仲擔任表演。

見到李太出現,傳媒當然先問下佢嚟緊點慶祝母親節啦,子淇就話通常都係同媽咪、奶奶及小朋友一齊食飯嘅。「之前我跟Save The Children去探訪,發現全球好多少女係童婚,係18歲以下嘅少女,結咗婚仲生埋BB,係好後生嘅媽媽。我覺得咁樣係好影響少女嘅一生,因為佢哋冇咗做兒童嘅權利,基本嘅返學都唔能夠返,亦好難脫離貧窮。」

子淇又心痛謂,見到有好多可能得11、12歲嘅小妹妹,要嫁俾年長過佢哋好多嘅男人,仲要生BB。「喺生產嘅過程,有啲BB會不幸過身,有時大嗰啲(指媽媽)都會過唔到。希望大家都可以關注佢哋。母親節係一個好開心嘅節日,但世界上好多母親都係需要幫忙。」

子淇又表示下周會帶同小朋友去柬埔寨探望,幫佢哋擴闊視野。咁小朋友會唔會送啲小禮物俾你?佢就話:「佢哋會畫下卡、整下曲奇,我已經好開心。」珠寶就不需要喇,「母親節最緊要係心意啦。小朋友同我哋一齊,已經好開心喇。」

提到二家姐本月16號就8歲生日,屆時會否開派對慶祝,子淇話會食下蛋糕咁啦,不會俾太多物質佢哋:「由細到大都唔會(指俾太多物質獎勵),有屋企人、同學仔陪佢哋玩,就唔使咁花巧。」

談到會否介意女兒早婚,子淇就話結婚最緊要係緣份,總之唔好未成年結婚就OK,又話唔介意早啲榮升外母:「生個孫俾我啦,我好恨0架。」咁佢會否再追多個小朋友?子淇就謙稱唔會喇:「追唔到喇!等佢哋生個孫仔啦。」又話會留番啲珠寶俾未來新抱0架喇。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:陳慧安 卡地亞香港及澳門董事總經理胡興佩、卡地亞北亞洲區域行政總裁陸慧全、徐子淇、卡地亞高級珠寶國際總監Chloe Jay、

徐子淇之前跟Save The Children去探訪,發現全球好多少女係童婚。

子淇又表示下周會帶同小朋友去柬埔寨探望,幫佢哋擴闊視野。

談到會否介意女兒早婚,子淇就話結婚最緊要係緣份。

鍾意就快D Share啦!