掃呢頁CODE去手機

2018年5月11日 星期五

【有梁浸浸的母親節】同囡囡餅印一樣 鄭希怡:佢係上天俾我嘅一個學習課程 __,梁浸浸,鄭希怡,

「我有時覺得點解你咁曳㗎,跟住諗番,咁我以前好乖咩?係喎,都正常嘅。聽我爹哋媽咪嘅口脗就覺得有啲似嘅,但佢比我更加有主見,我細個都會比較聽爹哋媽咪講, ...




「我有時覺得點解你咁曳㗎,跟住諗番,咁我以前好乖咩?係喎,都正常嘅。聽我爹哋媽咪嘅口脗就覺得有啲似嘅,但佢比我更加有主見,我細個都會比較聽爹哋媽咪講,佢就開始好有自己嘅主見,或者砌積木唔會跟原本幅圖嘅指示,會砌自己心目中鍾意嗰個形狀。」喺照顧梁浸浸嘅過程中,Yumiko有冇喺個女身上學到啲嘢?「我覺得實在太多喇,學識點樣去照顧人,我諗以前唔覺嘅,覺得自己都應該識得照顧人,但原來唔係,我係喺呢幾年學識嘅,或者有時自己好幸福,身邊會有好多照顧自己嘅人,或者願意去錫我嘅人,變咗最初以為自己識,原來唔係囉,而家就真係嘞,真係覺得可能佢係上天俾我嘅一個學習課程,令我更加學識點樣可以去照顧人,更加有耐性,喺佢身上學到好多嘢。」

Yumiko講起梁浸浸,笑得很甜,就算講起好多時俾佢激親,依然係笑哈哈。「即係原來你惡過佢係無用嘅,因為佢好男仔頭,佢無好驚一個人,反而係鍾意講道理,我細個其實都係咁樣。我要冷靜咗自己先,我會叫佢冷靜啲,跟住諗吓其實係我自己激動,咁細個邊識得冷靜,都係慢慢學啦,而家會有啲方法去同佢相處,以前試過會比佢更大聲更惡,但發覺唔係太work,唔係個個得,要同佢講道理。」Yumiko做咗媽咪之後,有冇拉近咗同媽咪嘅距離?「會,一定會,就我自己嘅屋企環境,我覺得係好深刻嘅,因為我同媽咪分開兩個地方住,佢慣咗喺上海生活,我就慣咗住喺香港,變咗我哋成日分隔兩地,無小朋友嘅時候,我哋一年可能都係新年,或者只係見兩三次,每次可能一兩個禮拜,但有咗梁浸浸之後,我哋而家一年差唔多見到半年,即係每隔兩個月會見一次,而家會好有一種家嘅感覺。」

趁母親節就快到,Yumiko有冇嘢想同媽咪講?「做咗媽咪之後我真係更加感受到,細個嗰陣時你對我係點樣操心,所以好多謝你,用咗咁多心機去教育我,而家係我回報嘅時候,母親節快樂!」咁Yumiko又有冇嘢想同梁浸浸講呢?「咩嘢都唔緊要,最緊要孝順,OK?」

採訪:肥A

攝錄:蕭敬漁

化妝:Yannes Lee @ ndnco.co

髮型:SingTam(Pi4.Hk)

服裝提供:Tibi

場地提供:SOGNO CAFÉ @ 中環(Tel:27579878)

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!