掃呢頁CODE去手機

2018年5月11日 星期五

古巨基:【突發】古巨基演唱會跌落窿受傷 __,古巨基,

基仔在紅館發生意外。歌手古巨基紅館演唱會今晚第二場,現場消息指基仔乘時光機唱完第一首歌《爆了》後,時光機在其身後從升降台降落,形成一個大窿,基仔不為意 ...


基仔在紅館發生意外。


歌手古巨基紅館演唱會今晚第二場,現場消息指基仔乘時光機唱完第一首歌《爆了》後,時光機在其身後從升降台降落,形成一個大窿,基仔不為意的基仔叉錯腳,向後行跌了落台中間個窿,並大叫一聲,全場十分震驚,由於舞位台至台底約兩米高,由此高度跌下情況可大可小。現場工作人員即刻衝入後台幫手,在台底的古太被嚇得眼濕濕,並衝前了解老公傷勢。約十分鐘後基仔才上番台,全場即報以歡呼聲!

連講三次「我冇事」

基仔邊摸後頸,邊向大家報平安:「冇問題,係我錯,係我唔知道唔記得咗時光機個位,冇問題!多謝你哋,願意喺度等番我上來,我好想繼續落去,我盡力繼續落去,冇事......大家不用緊張,不用擔心,冇事......上天會保祐我,冇事......我行到係咪?講到邊度?我由頭嚟過啦﹗」此時觀眾歡呼聲四起,令基仔非常感動,續講:「最大努力演出,回報大家。暫時講咁多先,唱《必殺技》!我係背脊落地,安全冇事。不過一陣如果換衫位耐啲,跳舞嗰啲!大家體諒吓﹗」然後唱出《必殺技》。

Mani趕往紅館

基仔經理人霍汶希(Mani)在基仔出事後,Mani透露說:「基仔頭先喺升降台度跌咗落去,好彩應該係跌親啫,可能條頸有啲跌倒,我哋依家全部人都過緊紅館睇佢,等佢唱完歌可能會去醫院照一照,佢仲唱緊歌,傷勢應該唔係好重。」Mani已第一時間飛車趕去紅館。約十時,Mani抵達紅館,見她邊講電話,似是心事重重,入了去紅館後再出番來上香。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!