掃呢頁CODE去手機

2018年5月11日 星期五

【消失十幾分鐘】第二場演唱會出意外 古巨基跌落台中心大窿 __,古巨基,

古巨基一連五場《WE我們世界巡迴演唱會—香港站特別版》噚晚喺紅館開鑼,今日嚟到第二場,就有意外發生。今日古巨基開騷時同噚日一樣坐住時光機出場,唱完第一 ...


古巨基一連五場《WE我們世界巡迴演唱會—香港站特別版》噚晚喺紅館開鑼,今日嚟到第二場,就有意外發生。今日古巨基開騷時同噚日一樣坐住時光機出場,唱完第一首歌《爆了》之後,佢就話:「有7年冇返紅館,比啲聲我聽!」點知講完呢句嘢,佢就跌咗落去台中間嘅一個窿,而呢個窿原本就係畀部時光機離開,但古巨基就唔小心跌咗落去。

古巨基之後消失咗十幾分鐘,基仔再上台時就捽一捽後腦,仲話:「冇事嘅,上天保佑我!我好想繼續落去,我會盡力繼續落去。」之後唱出《必殺技》,仲照舊喺台上踱步。其後基仔回到後台,如常更換舞衣,唱《歡樂今宵》時仲識講笑:「把聲仲靚咗!」基仔其後又喺台上話:「係背脊落地,唔係個頭,大家唔好擔心!」原來今晚基仔嘅父母都有嚟睇。



英皇高層霍汶希回覆查詢時表示:「基仔喺升降台跌咗落去,但好彩係跌親,應該可能條頸有跌倒,我哋全部人過緊紅館睇佢,可能佢唱完歌要去醫院照一照,佢仲唱緊歌,傷勢唔係好重。」

身為基仔好朋友嘅陳志雲噚晚去咗睇頭場,今晚志雲雖然唔喺現場,但基仔發生意外後已經第一時間知道,志雲啱啱同《蘋果》講:「我知道呀,我有朋友去睇,佢話俾我聽嗰陣嚇死我,嚇到我個心離一離,好在冇幾耐佢冇事上番台表演啦。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

台中心原本有個大窿俾飛機降落台,但基仔叉錯腳跌咗落去。

基仔上台後捽捽後腦,話好想繼續唱歌。

霍汶希表示基仔一陣會去醫院照一照。

如常換衫繼續唱歌。

今晚同頭場一樣,坐住呢部飛機出場。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!