掃呢頁CODE去手機

2018年5月11日 星期五

【黃子華搞到遲開騷】少年時代回憶湧現 古巨基冧爆老婆 __,子華,古巨基,黃子華,

【黃子華搞到遲開騷】少年時代回憶湧現古巨基冧爆老婆7年冇喺香港開騷嘅古巨基,琴晚喺紅館舉行一連五場《古巨基WE我們世界巡迴演唱會—香港站特別版》。出名 ...


  • 【黃子華搞到遲開騷】少年時代回憶湧現 古巨基冧爆老婆


  • 7年冇喺香港開騷嘅古巨基,琴晚喺紅館舉行一連五場《古巨基WE我們世界巡迴演唱會—香港站特別版》。出名多老友嘅基仔,有好多圈中人到場支持,好似張敬軒、霍汶希、蘇施黃、金燕玲、汪明荃、黎小田、薛家燕、鄺美雲、陳敏之、陳志雲、傅明憲、周慧敏和倪震等,男神黃子華現身最爆,現場觀眾見到佢出現,即時尖叫嗌爆,引起哄動,子華周圍望現場環境,有觀眾衝上圍住佢,搞到本來已夠鐘開騷,因為子華神而延遲咗一陣。

    演唱會大約於8點45分開始,現場播出基仔錄音聲帶,問如果有時光機嘅話,最想返去幾時?然後基仔就坐住部金色時光機,唱住《爆了》空降出現,緊接再唱《夢中人》及必殺技,現場氣氛high爆。其後,基仔又大講與老婆Lorraine婚後的相處趣事,又將二人的愛情故事由頭講出來,冧爆老婆。

    鍾意就快D Share啦!