掃呢頁CODE去手機

2018年5月11日 星期五

【曾棲身鐵皮屋】李嘉欣姊妹品味源自高顏值母親:出街要著裙 唔靚會「打回頭」 __,嘉欣,李嘉,李嘉欣,鍾嘉欣,

下月就49歲的大美人李嘉欣,08年與中建太子爺許晉亨結婚、育有7歲兒子JaydenMax(許建彤),成為幸福人生美媽媽。今年二月,李嘉欣在社交網pos ...


下月就49歲的大美人李嘉欣,08年與中建太子爺許晉亨結婚、育有7歲兒子Jayden Max(許建彤),成為幸福人生美媽媽。

今年二月,李嘉欣在社交網post出一張慶祝李媽媽生日嘅合照,更爆出原來媽媽已經八十歲。

李媽媽皮膚白哲,外型體態呈「凍齡」狀態,看來只像六十幾歲,即被網民形容為「嫩臉逆天」。

李嘉欣的高顏值,超強基因完全遺傳自媽媽,想不到今次驕傲晒媽,卻無意間透露李媽媽年齡秘密。「有個小插曲,就係我post咗之後,我媽咪係有少少不滿,問我:『點解你要同人哋講我八十歲?我啲朋友冇人知我幾多歲㗎!』佢唔係太滿意囉!其實,我係覺得好光榮,因為媽咪唔止個樣,係健康啦、思想啦,各方面好似六十幾歲。」經此一役,李媽媽嚴嚴告戒嘉欣,不准再隨便刊登她的相。

三母女感情非常好,與嘉欣在單親家庭成長不無關係。嘉欣小時候,葡萄牙籍父親移情別戀、離家出走,嘉欣與家姐嘉明就由媽媽打工湊大。父親離開前,兩姊妹有工人姐姐湊;雙親分開後,三母女一度要在鐵皮屋棲身,嘉欣14歲那年亦開始半工讀,幫補家計。

單親家庭,雖然辛苦,但也開心。「我哋同爸爸係一齊住到十幾歲,佢哋先分開,媽咪好辛苦咁養大我哋兩個。開心嘅畫面好多,快樂嘅回憶好多。我最記得,我好鍾意食西瓜,生日嗰陣,我唔想要蛋糕,寧願要西瓜,咁媽咪就會買西瓜,切咗一半,擺好,插蠟燭,我覺得係好開心嘅事!」

嘉欣透露,李媽媽對兩姊妹打扮自少就很有要求:「上海人對自己儀容有要求,由我細個,到成長,到0依家我做咗媽咪,佢都不下好多次,要求我唔可以『烏wet』咁出街。」直到現時,李媽媽依然會提醒女兒,少穿波鞋,多穿高跟鞋。

原來嘉欣嘉明小時候,母親要規定兩人出街一定要穿裙:「我哋細個係有工人姐姐湊我哋,weekend時,因為媽咪仲要返工(媽咪當年任會計師),咁姐姐幫我哋襯衫出街。有時係會send返我哋返屋企,換番佢幫我哋襯的衫,先可以出嚟同佢飲茶,係好嚴謹。」

裝扮得不夠好,會被「打回頭」返屋企換衫,嘉欣笑言:「由農村姐姐品味襯的衫,佢係覺得唔得的。我哋細個唔係好富有嘅家庭,但佢會堅持去一間出名嘅百貨公司,買啲好靚衣料嘅衫俾我哋,襯好晒一套套先出嚟見人。」

嘉欣自言沒有遺傳母親愛美而執著的打扮習慣,雖然自己愛靚衫,但仍會假手於人,三母女亦間中會交換衫着:「媽咪係好新潮、好update嘅人,有啲我覺得好靚嘅舊衫,佢會照掉咗,我哋覺得好有紀念價值嘅首飾,佢一樣會拆晒佢,轉款。」



採訪:林妙萍

攝影:郭賢興

攝錄:林德雄

腕錶:Audemars Piaguet

化妝:Omix B

髮型:Nichol Yip@HAIR



李嘉欣話媽咪打扮有執著,出街一定要著裙 。

佢仲讚媽咪有品味,有時三母女會交換衫着。

(互聯網圖片)

李媽媽超高顏值,唔怪之得兩個女都咁靚。(互聯網圖片)

(互聯網圖片)

李媽媽以前喺上海影嘅舊相。(互聯網圖片)

鍾意就快D Share啦!