掃呢頁CODE去手機

2018年5月7日 星期一

港呢啲:的哥疑遲到惹不滿 港女喪鬧電台︰我要玩死佢! __,港女,

網上流傳一段電話錄音,有一名情緒激動的港女向的士台狂鬧逾兩分鐘!(設計圖片)港女咩事咁激動?近日網上瘋傳一段電話錄音,一名女子疑因的士司機遲到而深深不 ...


網上流傳一段電話錄音,有一名情緒激動的港女向的士台狂鬧逾兩分鐘!(設計圖片)


港女咩事咁激動?近日網上瘋傳一段電話錄音,一名女子疑因的士司機遲到而深深不忿,致電網約的士台怒罵︰「我要玩死你個司機」!

錄音一開首,該名女子已狀甚激動︰「你哋都真係幾好嘢喎,我Call(叫)咗你哋架的士,佢自己遲到呀!」該女子聲言因的士司機未按原定時間到達,其後更向電台報稱壞車,拒絕接載,導致自己「遲晒大到」。

女子怒火中燒,向電台歇斯底里地怒罵︰「我長期Call你哋的士,我已經第二次Call成咁,你點樣補償番畀我呀!」更聲言「我要玩死你個司機、你同我玩死佢呀」!她要求網約的士台「吊銷」該司機的牌照。

面對女子連珠發炮,接線員僅輕輕回應︰「嗯、哦、好呀,我幫你跟進」,最後更無奈大嘆︰「小姐,我呢度係管理處㗎,唔係畀你鬧,你係咁鬧我,解決唔到件事」便斷然收線。

網上其後流出另一段錄音,相信是涉事司機致電網約的士台要求取消訂單。據的士司機向接線員交代︰「嗰條女好冇禮貌,講粗口『快X啲』」,又要求司機「開快車」,最終司機因安全理由拒絕,並讓女子自己重新叫車。

錄音引起網民熱議,不少人嘆謂︰「家下啲香港人壓力真大」,認為她大鬧的士司機都無用,建議她「怕遲就預早啲出門啦,路面情況好難講嘅」。

即刻睇片,聽吓當時嘅精彩對話

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!