掃呢頁CODE去手機

2018年5月7日 星期一

「父子檔」搵錢 吳鎮宇帶九歳Feynman 拍戲袋千萬 __,鎮宇,吳鎮宇,

「父子檔」搵錢吳鎮宇帶九歳Feynman拍戲袋千萬14年吳鎮宇帶住囝囝Feynman「父子檔」上陣,參加真人騷《爸爸去哪兒2》,當時Feynman仲意 ...


  • 「父子檔」搵錢 吳鎮宇帶九歳Feynman 拍戲袋千萬


  • 14 年吳鎮宇帶住囝囝Feynman 「父子檔」上陣,參加真人騷《爸爸去哪兒2》,當時Feynman 仲意外受傷,導致眼角永久留疤。不過就冇嚇怕Feynman 。

    去年九歳的Feynman 仲跟住爸爸進軍電影圈,一口氣接拍兩部電影,其中《脫皮爸爸》只是客串,已經有廿萬片酬,認真巴閉!之後吳鎮宇仲會自編自導《費曼的夏天》,兩父子拍住上,片酬過千萬。為咗唔影響Feynman 學業,所以安排電影在暑假開拍。


    鍾意就快D Share啦!