掃呢頁CODE去手機

2018年5月7日 星期一

徐熙媛大S:媽媽唔易做!大S生B多波折 __,大S,徐熙媛,

大S嘅生B路程一直波折重重!41歲台灣女星徐熙媛(大S)在臨近母親節,迎來第三胎不幸小產的噩耗。其實大S以往兩胎同樣得來不易,不但曾花長達3年時間才懷 ...


大S嘅生B路程一直波折重重!


41歲台灣女星徐熙媛(大S)在臨近母親節,迎來第三胎不幸小產的噩耗。其實大S以往兩胎同樣得來不易,不但曾花長達3年時間才懷上長女汪希玥,更於誕下兒子汪希箖的過程中出現昏迷及缺氧等症狀,需送入ICU急救。

汪希玥

大S於2010年與汪小菲結婚,婚後積極求孕卻未有成果。因為懷孕緣故,茹素十多年的大S為改善體質而破戒食肉,亦曾到北京、美國等地尋求中西名醫,並嘗試打排卵針,終在2013年成功懷孕,後於2014年4月誕下長女汪希玥。

汪希箖

大S於2015年年尾再度懷孕,當時年屆39歲、屬高齡產婦的她在生B過程中,因體力不支、腹部絞痛及對止痛藥物過敏,因而出現昏迷及瞬間缺氧的症狀,送入ICU進行兩次急救,幸最後平安無事,順利誕下兒子汪希箖。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!