掃呢頁CODE去手機

2018年5月22日 星期二

【《深宮計》多串星】賴慧玲出場冇對白唔開心 陸詩韻「復活」解謎 __,詩韻,深宮計,陸詩韻,李詩韻,

《深宮計》已經播出第一集,節奏快,靚人靚景幾有睇頭。除大堆主要演員,原來有不少藝人客串。最易睇漏眼的串星,一定要提賴慧玲,其實她第一集已經出場,不過唔 ...




《深宮計》已經播出第一集,節奏快,靚人靚景幾有睇頭。除大堆主要演員,原來有不少藝人客串。最易睇漏眼的串星,一定要提賴慧玲,其實她第一集已經出場,不過唔多覺她存在。其實她是站在謝雪心章尚宮旁邊的宮女,負責抄寫,零對白,的確好易睇漏眼嘅!

她拍《深宮計》時,《殭》、《純熟意外》等等已經出街,而且演了多年舞台劇,今次個角色冇乜發揮,聽聞拍得唔多開心。

今次多串星,原來是公司見誰得閒,就找誰去客串,之後潔儀姐姐都會出場,更有5集戲份。飾演劉心悠媽咪的陳琪,雖然只在第一集出現,但她表現催淚,令人有深刻印象。

但令人最驚喜的,應該是陸詩韻,她跟胡定欣互相單打那幕戲,做到晒那種刻薄和霸道。雖然她出現一集就死了,不過她的角色好重要,這宗命案會帶出其他故事,之後四集會有關於她的回憶片段,慢慢解謎。




鍾意就快D Share啦!