掃呢頁CODE去手機

2018年5月22日 星期二

【都算係人生經歷】當年為藝術犧牲露兩點 溫碧霞:覺得自己好傻 __,溫碧霞,

《溫碧霞海潮演唱會》將於下月19日在麥花臣球場舉行,演唱會回顧Irene嘅演藝事業,除咗「海潮」look可以26年永恒不變,96年Irene拍三級片《 ...


《溫碧霞海潮演唱會》將於下月19日在麥花臣球場舉行,演唱會回顧Irene嘅演藝事業,除咗「海潮」look可以26年永恒不變,96年Irene拍三級片《驚變》嘅露兩點演出,同樣令觀眾至今難忘。

聽到《驚變》,Irene即話:「嘩!呢部戲……呢部戲好經典呀,點講呢?其實我個人本身好開放,唔係保守女仔,由細到大睇開外國片,好多model…我覺得人嘅身體只係一部份,我見好多model,或者外國啲artists,佢哋拍戲都好open,但拍出嚟好靚好有美感,當時我覺得……第一,我想突破自己,第二,我覺得為藝術而犧牲好似好型咁喎,當時細個係咁諗。冇後悔拍呢部戲,始終係一個人生經歷。我依然好鍾意呢部戲,只不過有冇需要去做呢件事。依家望番轉頭,覺得當時都好傻女嘅……哈哈,覺得自己好傻,咩為藝術而犧牲,好傻女,但都係一個人生經歷。」

至於今次演唱會嘅造型會唔會好性感?Irene就話:「造型方面,會係番一啲…屬於『海潮』嘅感覺……」即係…「即係好多海嘅感覺,好多花嘅感覺。跌膊都會有嘅,一向我嘅作風啦。會有驚喜,但點都會有番海潮嘅感覺。」

問到老公何祖光是否批准台上性感?Irene笑說:「佢一直覺得我性感,可能佢已經睇慣咗。」老公是否包咗很多張飛支持?她說:「有呀,好似100張,佢一聽到我開騷,請好多朋友去睇,我覺得佢都好興奮好開心,好支持我嘅工作。」

攝影:沈健程

攝錄:Meng

場地:富薈馬頭圍酒店

髮型:Ken Ng@Queens Private i

化妝:Khaki Yan

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:沈健程、攝錄:Meng 96年Irene拍三級片《驚變》嘅露兩點演出,令觀眾至今難忘。

Irene話:「我覺得為藝術而犧牲好似好型咁喎,當時細個係咁諗。」



Irene話:「冇後悔拍呢部戲,始終係一個人生經歷。」





《驚變》劇照

《驚變》劇照

《驚變》劇照

《驚變》劇照

鍾意就快D Share啦!