網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月23日 星期三

【壹夢成真】衛蘭落時代busking 撐IgG4病患者陳康健(下集) __,陳康健,衛蘭,

Janice:「其實我好想同佢講,佢唱歌好叻,同埋好好聽,我相信佢係帶緊好多正能量俾所有佢嘅觀眾聽,佢身邊嘅人都會向佢送上祝福。隻歌係鼓勵大家唔好因為 ...




Janice:「其實我好想同佢講,佢唱歌好叻,同埋好好聽,我相信佢係帶緊好多正能量俾所有佢嘅觀眾聽,佢身邊嘅人都會向佢送上祝福。隻歌係鼓勵大家唔好因為其他人嘅標準或者目光,停止你去追求你嘅夢想,追求夢想嘅過程唔容易,但係值得嘅。」

陳康健:「你知唔知一個發燒嘅人,發緊燒嘅時候再加上緊張,個腦係完全load唔到嘢,興奮到load唔到嘢,因為我已經燒緊,跟住個腦空咗,我問Janice,個intro係點?好開心,亦都係因為太興奮,所以令我更加笑,更加血液循環得太犀利,嗰種感覺係無想像過嘅,咁樣表演係真係好正好正,而家壹夢成真,真係壹夢成真!」

採訪及策劃:肥A

攝錄:蕭敬漁、葉志明

Janice:

Hair: Haysses Ip@HAiR

Make up: 江中平化妝室

Wardrobe: initial fashion

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!