掃呢頁CODE去手機

2018年6月17日 星期日

落舖執枱傳菜一腳踢 黃翊教12歲囝囝開檔 __,黃翊,

【老竇教路】■黃翊與12歲囝囝黃睿父子兵落舖頭開檔,黃翊更親自教囝囝落單。
【老竇教路】■黃翊與12歲囝囝黃睿父子兵落舖頭開檔,黃翊更親自教囝囝落單。【HappyFather'sDay】黃翊近年復出幕前,太太陳存正患上腎病,丈 ...


【Happy Father's Day】黃翊近年復出幕前,太太陳存正患上腎病,丈夫不離不棄照顧有加,他現時身兼藝人、餐廳老闆、父兼母職在身,兒子Wesley(黃睿)轉眼已經12歲。今日父親節,Wesley日前跟爸爸落舖到大埔三小姐小菜學師,在父親指導下學執枱、擺枱、傳菜及落單等基本工夫,做起來有板有眼。

自少就在國際學校上堂,一口流利英語的Wesley在大牌檔幫手毫不忸怩,捧杯、放碟、斟茶遞水全無難度,黃翊教囝囝擺好枱後要禮貌地跟食客說:「各位請慢慢享用,畀多啲貼士。」Wesley本身既好動又愛畫畫,跟父親黃翊相處溫馨,當跟爸爸落單時,又鬼馬地以畫公仔取代菜式名,更即場畫了隻小貓咪送給爸爸,兒子表現滿意,黃翊很冧地說:「叫做合格好期待今年阿仔同媽媽嘅手作禮物,希望有驚喜。」



【眼明手快】■黃睿幫手傳菜時眼明手快,一點都沒有怕餸菜辣手。 【眼明手快】

■黃睿幫手傳菜時眼明手快,一點都沒有怕餸菜辣手。
【有板有眼】■黃翊要兒子幫手執枱,黃睿做起來有板有眼。

【有板有眼】

■黃翊要兒子幫手執枱,黃睿做起來有板有眼。
■黃翊表示雖然讓兒子自由發揮,卻很注重培養他傳統禮貌。

■黃翊表示雖然讓兒子自由發揮,卻很注重培養他傳統禮貌。
■老婆陳存正近年患上腎病,獲黃翊悉心照顧。資料圖片

■老婆陳存正近年患上腎病,獲黃翊悉心照顧。資料圖片

難忘收心意卡

提到父親節,黃翊自言是飲食業頗旺的一天,所以沒有休息,他說:「做大牌檔要開工,我哋冇乜父親、母親節,平時一家人一齊食飯已經好開心。當然仔都12歲,都會諗唔使提佢,佢會整份禮物畀媽咪、爹哋。」Wesley神秘地說:「唔可以透露整乜嘢禮物,當日先知。」黃翊最難忘收過囝囝在卡上寫上「No.1 Dad」,令他好窩心,期望今年會有驚喜。



唔迫同台演出

黃翊和太太當初送囝囝到國際學校目的,是擴闊兒子視野,讓他自由發展,同時亦要着重傳統禮貌,他笑言接受不到囝囝放學回家跟自己「hi」,他說:「我唔係咁鍾意,同佢講應該係:『hi爹哋』有一個稱呼,呢樣想佢改善。」音樂方面兒子遺傳了父母的音樂細胞,學吹色士風已有一段時間,在音準及拍子上都處理得好好,唱功亦不俗,黃翊說:「絕對唔會強迫囝囝做任何事,即使自己十月有演唱會,都不會強迫父子同台演出,除非佢真係想啦。」

黃翊太太陳存正近年患上腎病,黃翊要兼負母職,搵食之餘也要照顧家庭及太太,雖然有一定壓力,但勝在樂觀面對:「太太身體唔好有一段時間,都習慣咗,有腎病洗腎,目前穩定咗精神咗,覆診指數都好咗。我哋比較樂觀,大家一家人去面對,樂觀對病情都好。」黃翊指囝囝在這段時間好生性,不會激嬲媽咪,懂得照顧自己。而他每日只見到阿仔一面攬一下,父子相對時間不算多,所以珍惜相處時光。

採訪:卓寶花

攝影:林德雄




鍾意就快D Share啦!