掃呢頁CODE去手機

2018年6月26日 星期二

世界盃2018:蝴蝶效應!C朗射失12碼搞出大頭佛 __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

(GettyImages)即上彩報世盃專頁:http://win.on.cc/football/cup2018/ B組第3輪賽事本來風平浪靜,但末段踢 ...


(Getty Images)


即上彩報世盃專頁:http://win.on.cc/football/cup2018/ 

B組第3輪賽事本來風平浪靜,但末段踢到風雲色變,諗番轉頭一切皆因C朗下半場個12碼宴客,被對方門將比蘭雲特撲到再接實,令葡萄牙錯過取得燕梳球機會而起,呢球唔入尤如「蝴蝶效應」,不但引發小組末段嘅瘋狂變數,仲影響埋葡萄牙晉級前景,C朗呢次真係闖大禍!

先講球12碼,當時領先1比0嘅葡萄牙,下半場50分鐘C朗在對方禁區扭波被掃跌,球證睇埋VAR判罰12碼,C朗親自操刀但被對方門將接實!原來呢次宴客,不但係C朗在4屆世界盃中首次宴客,更係葡萄牙自1966年世界盃之後,首次有球員在比賽時間內射失12碼,C朗成為葡國足壇罪人。

由於未能擴大比數,伊朗末段狂攻下憑12碼追和,葡軍因得失球不及西班牙只能以B組次名晉級,16強要對A組首名烏拉圭,雖然其他組出線形勢未定,但估計同區域球隊極可能仲有巴西同德國,場場硬仗,爭標路難行好多。

最後就係C朗同美斯嘅世界盃球王爭霸,一直壓倒性領先嘅C朗12碼宴客,呢方面就同美斯扯平,美斯喺首仗對冰島12碼射失,搞到情緒低落,希望C朗唔好步美斯後塵,盡快回復鬥志準備16強

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!