掃呢頁CODE去手機

2018年6月26日 星期二

擔任「糖胖症大使」 李克勤長知識:原來10個糖尿8個肥! __,克勤,李克勤,

李克勤一連兩日以三個「紅噹噹」造型,為糖尿病藥物拍攝廣告,並擔任糖胖症大使,向公眾推廣控糖減重。向來熱愛運動的克勤,在廣告中要打棒球、打拳、踢足球。這 ...




李克勤一連兩日以三個「紅噹噹」造型,為糖尿病藥物拍攝廣告,並擔任糖胖症大使,向公眾推廣控糖減重。向來熱愛運動的克勤,在廣告中要打棒球、打拳、踢足球。這些簡單任務,對克勤來說,當然無難度:「我自己比較鍾意打拳個造型,雖然我好鍾意運動,但好少扮曹星如,我覺得幾得意,另外踢波對我難度反而高啲,因為想做好每一個動作。至於棒球真係無乜認識,要靠導演指導。」

克勤指家中有成員患有糖尿病,原本對這個病已有基本認識,但成為糖胖症大使後,令自己對糖尿病有更深認識,尤其藥物層面能夠了解更多,又說:「拍攝前自己都有做資料搜集,藥廠方面亦有專業人士向我講解糖胖症及藥物嘅藥理,我現在才知道,原來既有糖尿病又肥胖的話,就係『糖胖症』,而10個糖尿病患者當中,8個都有肥胖問題,即可能已經患上『糖胖症』!其實有很多人根本不知道自己屬於肥胖,所以我做代言人嘅使命就係希望用自己健康形象及影響力,提醒公眾以及身邊嘅朋友同家人,要注意糖尿及肥胖問題,尤其有肚腩嘅,都要份外留神小心患上糖胖症。」

鍾意就快D Share啦!