網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月23日 星期六

【隔空罵戰】陳淑蘭自爆引狼入室 遭友反擊狠批 __,陳淑蘭,

蘭子於facebook指自己引狼入室,上了一課。
現年48歲嘅陳淑蘭(蘭子),一向心直口快,好似前年主持ViuTV節目《晚吹──總有一隻喺左近》時,話周永恒賤格,結果辣㷫周永恒,搞到錄影期間爆粗離場。 ...


現年48歲嘅陳淑蘭(蘭子),一向心直口快,好似前年主持ViuTV節目《晚吹──總有一隻喺左近》時,話周永恒賤格,結果辣㷫周永恒,搞到錄影期間爆粗離場。前日,蘭子忽然喺facebook留言話自己引狼入室,結果同個女性朋友掀起駡戰,女性朋友仲反擊鬧蘭子出賣朋友。

蘭子前日喺fb留言話:「因為自己引狼入室,學懂了一句:日防夜防,家賊難防。希望在次今事先張揚,光明底下,不容再像上一次,給人那麼容易順手牽羊吧。」有朋友留言問蘭子有冇報警,蘭子就話:「沒有啊,是自己找回來以前的朋友。」

唔知係咪蘭子呢番說話,辣㷫咗一個叫Crystal嘅女性朋友,搞到Crystal爆seed喺fb鬧爆反擊:「陳淑蘭你當了半世人半紅不黑,人格必須是你需要檢討的一個課程,朋友一大堆都被你嚇跑掉……」呢位朋友又指蘭子利用朋友:「朋友有利用價值時你『底褲』都肯除埋俾人着,沒用就即棄……你是公司CEO嗎?你是以『利太』身份嗎?如果甚麼都不是...別以公司姿態和身份去以公司名義公佈朋友去向...」

之後Crystal講到出於朋友身份先好言相勸:「朋友一場唔想你失禮同自己攞個架來丟,又失禮老闆利生,一場朋友想保你不希望你被小職員背後議論紛紛被恥笑,你卻忠言逆言……發瘋發癲……說實話正常人都知道公司有公司規矩同政策!由於你身份不明不確問題……公司行政上一切不需要跟你一個『不明物體』交代……當日你的瘋人瘋語我都已向利生交待清楚……你直接向他問明便是,不要謠言惑眾騷擾朋友們,你給我食的死貓我忍讓並不代表我會接受!」

對於點解喺fb話引狼入室,有人順手牽羊,以及Crystal鬧爆蘭子出賣朋友等言論,《蘋果》今日聯絡蘭子,佢以短訊回覆話:「您好,我現在不在香港,於海外專心進修商業課程,感謝您的短訊。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

蘭子於facebook指自己引狼入室,上了一課。 估唔到呢個指控,會引嚟朋友反擊。 估唔到呢個指控,會引嚟朋友反擊。
呢位叫Crystal嘅女友人,以長文狠批蘭子唔識處事。

呢位叫Crystal嘅女友人,以長文狠批蘭子唔識處事。
蘭子與Crystal友好,曾相約鄧達智聚會。

蘭子與Crystal友好,曾相約鄧達智聚會。

鍾意就快D Share啦!