網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月23日 星期六

布睎尤:自爆性騷擾經歷!布睎尤:個男人… __,布睎尤,

Raico擁有32D火辣身材。中葡混血兒布睎尤(Raico)經常大方展示其32D火辣身材,深得一班男Fans支持,主力做DJ打碟的她早前打入中國百大D ...


Raico擁有32D火辣身材。


中葡混血兒布睎尤(Raico)經常大方展示其32D火辣身材,深得一班男Fans支持,主力做DJ打碟的她早前打入中國百大DJ榜第16名,近月又投資火鍋店,並做直播主持,瓣數多多!

經常被性騷擾

講到做直播的感受,Raico表示喜歡跟網友交流,自己多數表演熱舞及打碟,但第一日直播就遇上變態網友:「有個男人要求同我視像連播,我照做,我自己就去投入跳舞,跟住啲Fans叫我閂咗個細螢幕,話嗰個男人喺度露械,我未睇清楚就閂咗,我覺得蝕呀!個個睇到,得我睇唔到!(多唔多遇到性騷擾?)都經常,有唔少人叫我除衫,又話鍾意我身體邊部分,我會保持好EQ,之後靜靜哋Block咗佢。(唔開心?)冇喎!做到人性幻想對象係好事。」她直言想靠做直播吸納內地及台灣的Fans,希望挑戰有內地主播一分鐘收到100萬元人民幣的紀錄。

自認Dry爆

Raico身材出眾又經常到夜店做DJ,但原來已單身八個月,她自認Dry爆,問到擇偶條件,她說:「要識用腦、睇前景、會做運動同幽默,其實最緊要係唔介意我性感!之前有兩個男仔就因為我衣着問題而分手,我會堅持自己,冇理由當初追我嗰陣係咁,拍拖後要變師奶㗎嘛!」Raico又指偏好肥嘟嘟男士,可以陪她狂食,她自認大食、只是食極唔肥:「我個名布睎尤嘅普通話發音係『不吸油』,真人都係唔吸油!」

Profile:

布睎尤(Raico)

身高:1米75

三圍:32D、23.5、36

興趣:DJ、音樂、畫畫、運動


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!