網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月23日 星期六

JC十幾分鐘誕8.8磅囝囝 安志杰興奮:巨B __,安志杰,Jessica C,JC,

■JC產後為囝囝餵人奶,但未有戒食生冷嘢。
■JC產後為囝囝餵人奶,但未有戒食生冷嘢。現年30歲「警鐘胸」女模JessicaC.和安志杰(Andy)已育有兩歲長女Tessa,本周二再添新成員,J ...


現年30歲「警鐘胸」女模Jessica C.和安志杰(Andy)已育有兩歲長女Tessa,本周二再添新成員,JC順產再誕下囝囝Elvis,母子平安,安志杰更抱着Tessa來接媽咪及弟弟出院。安志杰一家四口更拍下溫馨片段,感謝太太為他誕下一對可愛子女。



跟貓王同名

JC今胎誕下兒子,湊成「好」字,老公安志杰推掉數個工作陪老婆待產,當然亦有入產房陪JC。他昨日接受訪問時說:「太太19號作動,生產過程好順利,入產房10幾分鐘BB就出世。」安志杰續說:「BB出世一刻,自己好surprise,因為係big baby,8.8磅、身長53cm,醫生都話好勁,好少咁大巨B,全家上下都好開心。」安志杰透露囝囝中文名暫時未改,但英文名Elvis,跟貓王名字一樣。

順產後康復快的JC,僅住院兩日便出院,現已回家坐月,她說:「好多謝陀B後好多家人及朋友關心,最touch係阿姨專登坐長途機由芝加哥嚟香港,陪我待產。而Andy媽咪同妹妹都有飛過嚟等BB出世,全家上下都好開心,今次生產咁順利,感謝上天畀我咁大福氣。」問到可會再生第三胎?她說:「順其自然,不過現在BB好細,就算再生都要等一段時間。大女見到細佬第一眼已情不自禁不停錫,又好細心take care細佬,好錫細佬,屋企人都好開心。」



■JC誕下巨B,安志杰全家上下都好開心。 ■JC誕下巨B,安志杰全家上下都好開心。
■JC為安志杰誕下一對子女,湊成「好」字。

■JC為安志杰誕下一對子女,湊成「好」字。
■JC的囡囡見到細佬出世後,情不自禁錫錫。

■JC的囡囡見到細佬出世後,情不自禁錫錫。

老公陪入院

JC沒有中國人傳統禁忌,生B前一天還去游水及逛街,她說:「希望囝囝身體健康!多謝老公,嫁到呢個老公我真係覺得好幸福、好幸運,Andy仲係好爸爸,今次入院48小時都全程陪住我。」JC生完仔還立即飲一杯冰水,回家又口痕食雪糕,她產後為囝囝餵人奶。安志杰家人探望BB時,媽咪金燕抱着孫仔笑到見牙唔見眼,胞妹Dra昨在Ig貼相,當時JC正餵BB食人奶。

採訪:葉晴




鍾意就快D Share啦!