網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月23日 星期六

【女人30一枝花】梁洛施牛一認「豬西妹妹」 開心攜三子慶生 __,慶生,梁洛施,

梁洛施牛一,同疑似三子同友人慶生。
【新增內容】三子之母嘅梁洛施(Isabella),早已表示準備好復出娛樂圈,早前Angelababy經理人阿Kim就喺ig宣佈會同Isabella合作 ...


【新增內容】

三子之母嘅梁洛施(Isabella),早已表示準備好復出娛樂圈,早前Angelababy經理人阿Kim就喺ig宣佈會同Isabella合作,其中一項計劃係拍戲。(新聞連結: https://bit.ly/2yckFLz )

而今日亦都係Isabella30歲牛一,大日子咁開心當然有影相留念,佢仲開咗新Instagram帳戶貼相,第一張就係生日會嘅相,同呢個帳戶一齊慶祝生日,相中除有壽星女Isabella外,仲有八男女,但佢哋全部用咗貼圖遮樣,當中三個係男孩,估計係Isabella同舊愛李澤楷生嘅李長治、同孖仔李長亨同李長軒。Isabella又留言:「今早晨,我有新IG今日係我同我家姐嘅大日子,我要同佢食食食同飲飲飲!」

壽星女Isabella嘅蛋糕寫上「豬西妹妹」,喺佢右邊嘅家姐前面,就放有一個37歲生日蛋糕,佢個蛋糕就寫上「豬西姐姐」,兩個壽星女好玩得,直認「豬西」。而同Isabella合作嘅Kim都好識做,喺相片留言Happy birthday。

梁洛施今晚再貼出新相,呢張係獨自切蛋糕,佢留言感謝大家嘅祝福:「收到晒大家嘅祝福啊,多謝晒!咁多年我都係希望,最近要身體健康同埋開開心心!Cheerrrrrrrsssss...! Xoxo」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

梁洛施牛一,同疑似三子同友人慶生。 Isabella今日開咗新ig acc,第一張相就係生日相。 Isabella今日開咗新ig acc,第一張相就係生日相。
之前Kim話會同Isabella合作,仲有幾張新相。(Kim ig圖片)

之前Kim話會同Isabella合作,仲有幾張新相。(Kim ig圖片)
(Kim ig圖片)

(Kim ig圖片)
梁洛施再切生日蛋糕

梁洛施再切生日蛋糕

鍾意就快D Share啦!