網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月23日 星期六

2018世界盃:張沛樂陳妍希睇世界盃 「燈死」阿根廷 __,張沛樂,陳妍希,妍希,

張沛樂及陳妍希都着晒波衫睇波賽,可惜愛隊阿根廷慘敗!世界盃阿根廷大戰克羅地亞,最終阿根廷慘輸三球,成為全城熱話!宅男女神張沛樂(沙律)事前於網上為阿根 ...


張沛樂及陳妍希都着晒波衫睇波賽,可惜愛隊阿根廷慘敗!


世界盃阿根廷大戰克羅地亞,最終阿根廷慘輸三球,成為全城熱話!宅男女神張沛樂(沙律)事前於網上為阿根廷打氣,並上載一張球衣照以示支持:「睇波睇到咁都真係幾梳乎喎,我就支持阿根廷喇!」豈料得悉阿根廷輸波後,她竟取笑言自己「燈死」愛隊,即被捧為新一代「燈神」。

另一邊廂,同為「燈神」的台灣女星陳妍希亦力撐阿根廷,並在家中穿上球衣觀看賽事,但為免令愛隊輸波,只說:「但為了你好,我還是不支持阿根廷吧!」而藝人董嘉儀(LuLu)亦有睇波,更在社交網表示看好克羅地亞,不過未能成功發功,可見港、台「燈神」的威力強勁!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!