掃呢頁CODE去手機

2018年6月26日 星期二

容祖兒:真係翻撻?容祖兒認間中會見劉浩龍 __,祖兒,劉浩龍,浩龍,容祖兒,

祖兒回應同師兄嘅翻撻傳聞!天后容祖兒到電台宣傳新歌《心之科學》,講到早前被東網拍到與劉浩龍(師兄)食飯慶生,有傳兩人翻撻,她表示:「食餐飯啫。(增進感 ...


祖兒回應同師兄嘅翻撻傳聞!


天后容祖兒到電台宣傳新歌《心之科學》,講到早前被東網拍到與劉浩龍(師兄)食飯慶生,有傳兩人翻撻,她表示:「食餐飯啫。(增進感情?)我同師兄間唔時都會見面,我係可以約好多人食飯㗎嘛,你哋可以點寫都得,喺呢個階段你哋任何評論、揣測都係好開放,寫乜都得,但我自己心裏有數,歌唱事業同私人生活我行咗30幾年,所以我有自己處理態度,大家唔使咁擔心或關心嘅。(你哋兩個人食呀?)係呀。(佢有冇送禮物?)請我食飯。」問到兩人關係究竟是好朋友還是情侶?她只謂:「總之除非有一日會成為家人,其他人都係朋友。(即係佢仲未係你家人?)好明顯佢唔係我家人。」

唔急結婚

而講到之前祖兒與師兄等一眾朋友遊船河,她笑言:「同成班好朋友一齊,遊船河大家又唔化妝,所以嗰度都係最熟、最信任嘅朋友嚟嘅。」她又謂本身冇諗住夜晚再慶祝,但一班朋友都好有心。講到生日願望,她表示:「希望阿媽身體健康。(你個人呢?見到阿嬌結婚都想快啲結婚?)希望佢結婚之後愈嚟愈好。(你未想嫁住?)未喎。(你之前唔係話想40歲前結婚?)38咋嘛,不過呢啲好難講,每日都有唔同變化,唔好畀時限框住自己,特別係我呢啲留前鬥後。」

新歌講分手

兩年未有派歌的祖兒表示想搵個好的時間派歌,所以此曲做了半年,較少唱pop rock歌的她謂:「本身都擔心,但非常意外地,好多歌迷都話鍾意,如果今年淨係出一首歌嘅話,我都覺得交到功課。」講到首歌是講分手,她就表示自己是演繹者,填詞人黃偉文寫咩就唱:「我哋事前冇溝通,我將佢想傳遞嘅訊息傳遞出嚟。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!