網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月3日 星期日

【戶口一百蚊都冇】捱過窮 謝霆鋒二十歲開始幫阿妹交學費 __,霆鋒,謝霆鋒,

【戶口一百蚊都冇】捱過窮謝霆鋒二十歲開始幫阿妹交學費十五歲已經入行做歌手嘅謝霆鋒,因為最初不被接受,經歷過被噓日子,令他缺乏安全感,雖然這十多年來一直 ...


  • 【戶口一百蚊都冇】捱過窮 謝霆鋒二十歲開始幫阿妹交學費


  • 十五歲已經入行做歌手嘅謝霆鋒,因為最初不被接受,經歷過被噓日子,令他缺乏安全感,雖然這十多年來一直在幕前演出,他練功夫學煮嘢食不斷增值自己,今時今日,就連煮嘢食都好有成績。

    霆鋒日前在飲食節目透露新研發手工掛麵,,不單用咗好多特別材料,更不似坊間麵咁多添加劑。他即將會像鋒味曲奇,推出自家品牌拌麵。

    事業有成,霆鋒跟火火回憶自己捱窮日子,他說:「我梗係試過窮,當年同Mani(霍汶希)去㩒機攞錢,到我時,我戶口唔夠一百蚊,所以攞唔到錢。佢好大聲話,一百蚊都冇唔好學人㩒機。本來冇人知謝霆鋒排緊隊,佢講完之後,好多人留意,嗰次真係好瘀。」

    莫欺少年窮,霆鋒憑努力和打不死精神,勤力密密做,二十歲已經有經濟能力幫讀大學的謝婷婷交學費,而家更無需多講,佢負責養起一家人,又送車送樓俾老豆謝賢,好孝順。
    霆鋒跟火火在節目中煮拌麵。

    兩人煮嘢食之餘,又回想捱窮日子。

    鍾意就快D Share啦!