網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月3日 星期日

《深宮計》搶胡定欣老公 陳庭欣大台專業戶小三 入型入格 __,庭欣,胡定欣,定欣,小三,TVB,大台,深宮計,陳庭欣,

陳庭欣於《深宮計》中飾演胡定欣同父異母嘅妹妹,佢好「上進」架,會使橫手從家姐手上搶走李隆基(馬浚偉飾)做臨淄王妃。不過搶人條仔係需要付出代價架,咪就係 ...




陳庭欣於《深宮計》中飾演胡定欣同父異母嘅妹妹,佢好「上進」架,會使橫手從家姐手上搶走李隆基(馬浚偉飾)做臨淄王妃。不過搶人條仔係需要付出代價架,咪就係俾胡定欣落毒搞到爛面,最後更睇唔開就上吊自盡。

現實中嘅陳庭欣亦係小三慣犯,一而再再而三咁運用自己條「事業線」成功坐正,至於真正事業,她經常搏到盡,亦不介意騒身材博關注,雖然曾經引起熟話,但在大台沒有很大的發圍,在大台一直也是三四線,所以近年大家都看得出陳庭欣集中火力釣金龜,完全不介意做小三,最緊要達到目標,不過奉勸一句,這呢個世界是有報應的!



鍾意就快D Share啦!