網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月3日 星期日

官網欠費停止運作 娜姐賣Bra生意執咗兩年? __,娜姐,麥當娜,周秀娜,

■娜姐早幾年合作搞內衣生意,她當時做埋生招牌,近日官網被發現欠費停止運作。資料圖片
■娜姐早幾年合作搞內衣生意,她當時做埋生招牌,近日官網被發現欠費停止運作。資料圖片周秀娜與李克勤昨日在旺角出席TheClub派發睇世界盃「一日通行證」 ...


周秀娜與李克勤昨日在旺角出席The Club派發睇世界盃「一日通行證」活動,娜姐揚言一定會看世界盃:「我都想親身去現場睇決賽,但撞咗時間,所以就唔去喇。」對於她早年投資逾百萬的內衣網店,有網民發現近日已結業,更彈出「因欠費而被終止所有伺服器及其網絡運作」訊息,娜姐表示:「其實兩年前已經結束咗同呢間公司(Laanaa)嘅合作關係,因為當時覺得大家嘅諗法唔同,所以就退出咗喇。」



■李克勤(左)與球迷比試腳法,切磋球技。 ■李克勤(左)與球迷比試腳法,切磋球技。
■周秀娜與李克勤在旺角行人專用區宣傳世界盃活動。

■周秀娜與李克勤在旺角行人專用區宣傳世界盃活動。

曾被爆拖糧

問娜姐是否蝕錢離場,她表示:「仲有錢賺,不過賺幾多就唔記得喇。因為嗰時啱啱開店,主力係網上生意,成績都幾好,回咗本賺埋錢。但後來佢哋想開地舖,我就覺得自己冇咁多時間兼顧,而且香港租金人工都貴,需要好多支出,想法不一致,咁不如暫時分開。」之後,娜姐就未有再為此公司代言,對於該公司爆出拖糧事件,娜姐稱未聽聞:「每次開會都係傾吓有乜新款式,冇聽過拖糧事件。」

此外,克勤今屆有份唱的世界盃主題曲會在ViuTV播,問到會不會怕激嬲無綫?他表示:「都有問過老闆楊受成,本來話唔同公司所以唔得,但因為校長(譚詠麟)開口,呢件係盛事,所以就破例。」

採訪:王連連

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!