掃呢頁CODE去手機

2018年6月4日 星期一

林芊妤:【藝高人膽大】Coffee佗B照玩跑步機 __,Coffee,芊妤,林芊妤,

睇嚟第時BB運動細胞都會好強!藝人林芊妤(Coffee)依家佗緊四個幾月B仔,一直都未見肚嘅佢如果唔講,都真係唔知佢大肚,皆因佢視大肚如無物,繼續大玩 ...


睇嚟第時BB運動細胞都會好強!


藝人林芊妤(Coffee)依家佗緊四個幾月B仔,一直都未見肚嘅佢如果唔講,都真係唔知佢大肚,皆因佢視大肚如無物,繼續大玩高難度瑜伽,又去挑戰籃球機,最近仲去埋旅行梳乎,不過都未算,佢竟然仲玩跑步機,真係藝高人膽大!

Coffee喺社交網上載短片,見佢喺跑步機上慢行,雖然未至於快跑,不過佢就全副「武裝」上陣,着上一身運動裝嘅佢大晒驕人事業線,又繼續露出大截小蠻腰,當然身材弗爆嘅佢繼續唔見肚,狀態大勇。而另一段短片佢仲話以前鬆身嘅短褲仔依家終於都着得落,佢喺片中更加拉起上衣大晒肚皮,唔怪得之之前佢晒超聲波相,BB喺肚入面都已經識做「瑜伽」,呢位媽咪真係無得頂呀!

另外,佗B約六個月的名模Rosemary都喺社交網上載火辣泳衣照,不過佢個肚仔就明顯好多喇,但係佢都同樣大膽,坐喺遊艇欄杆上面,雙腳條條揈,網友就大叫佢要小心啲呀。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!