掃呢頁CODE去手機

2018年6月4日 星期一

謝安琪:去完越南得「青檸手」 謝安琪求救fb大神 __,謝安琪,

KAY去完越南得「青檸手」,網友都叫佢快啲睇醫生。歌手謝安琪早前同老公去咗越南旅行,張繼聰仲上載咗好多旅行相,仲見到謝安琪喺泳池邊曬太陽瞓着咗咁。今日 ...


KAY去完越南得「青檸手」,網友都叫佢快啲睇醫生。


歌手謝安琪早前同老公去咗越南旅行,張繼聰仲上載咗好多旅行相,仲見到謝安琪喺泳池邊曬太陽瞓着咗咁。今日謝安琪喺社交網突然發文,表示去越南度假回來得到青檸手一對,請問有冇人有解救良方,萬分感激。結果好多網友都留言問候,又叫佢快啲去睇醫生,連好友陳敏之都有留言甚麼是青檸手KAY KAY。

而藝人鄧穎芝都有轉載一些資料給謝安琪參考,內容指之前亦有巿民去完越南出現類似情況,手上出現黑斑現象仲集中手背和虎口位置,網民話有機會係接觸過檸檬汁後,未有清潔而在陽光下暴曬,又或者做Spa後接觸到香薰、精油再暴曬,都有機會出現類似情況。

據知Kay可能因為隻手沾到青檸汁,之後因為曬到太陽,導致隻手生了一點點。Kay的經理人公司了解後說:「阿Kay未睇醫生,好小事,因為佢都喺網上問咗啲人有咩解救良方。」阿Kay老公張繼聰也回覆:「小事小事!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!