掃呢頁CODE去手機

2018年7月20日 星期五

【獨家】「我點會撞到佢個仔呢」0靚模Diva認與大劉罵戰:個阿叔話我整容怪物 __,整容,劉鑾雄,大劉,

今日《蘋果》獨家「爆相爆片」大劉劉鑾雄噚日喺希慎與短裙女子爭執近十分鐘(新聞連結:https://bit.ly/2zV8rYK),有指這位短裙少女,就 ...


今日《蘋果》獨家「爆相爆片」大劉劉鑾雄噚日喺希慎與短裙女子爭執近十分鐘(新聞連結: https://bit.ly/2zV8rYK ),有指這位短裙少女,就係27歲嘅o靚模許珮榆(Diva)。

據讀者報料稱,當時甘比拖住囝囝,囡囡就喺前面,大劉就「壓軸」搭扶手電梯,該名短裙少女就攝咗中間嗰級。目擊者形容女子在扶手電梯上左手拎住手機,右手忙於篤篤篤打字,未有捉實扶手,大劉提佢:「呀姐姐,好心你唔好掛住睇手機啦,好危險0架,撞親人點算?」女子即反問:「點會?我睇緊路,點會跌親?」就係因為咁爆發罵戰。目擊者又稱,該女子應該唔認得大劉,待認到之後先至爆一句:「咁有善心,就積下福!係咁喺度鬧人!嘥啲時間做有意義嘅嘢」所以大劉先至回敬:「積你個福!積你老母!佢(子女)受傷係咪你賠呀?」(新聞連結: https://bit.ly/2uAjIIQ )

晚上《蘋果》聯絡到Diva,她直認就係同大劉對罵的短裙少女。Diva稱:「其實個個係我嚟,我重申,我完全冇撞過佢,我嗰日喺希慎,有fans認到我,叫我影相,佢話我facebook爆咗,問我可唔可以加佢先,我OK,咁啱撞到你又認到我,就加你啦。加完喇,我拎住電話行上電梯,跟住有個阿叔鬧我:『做乜拎住部電話。』仲要極度惡劣,做乜拎住部電話,做乜望電話。」

Diva再講當時情況,「我拎住電話,關你咩事呢其實?佢話:『點解唔關我事呀?』之後佢鬧鬧鬧,佢個仔同我嘅距離,有成半個人高度嘅距離,我點會撞到佢個仔呢?我又冇撞到佢,佢係咁喺度鬧,之後越鬧越過份,我根本唔認得佢,仲同佢講阿叔你唔使咁勞氣㗎喎...」

Diva又稱唔認得大劉:「開頭唔認得佢,我聽到甘比同佢講:『唔好嘈啦爸爸。』我就諗呢個係咪大劉嚟?我同佢講,你咁錫你個仔就積下口福啦,你個仔成日見到你鬧人會跟你學,佢仲嬲,仲話搵人打我。如果佢因為我同佢講積下口福而搵人打我,我唯有報警,就算佢係有錢人我都要講,事實上我都冇撞過佢個仔,做咩要鬧我先?真係好過份,佢大劉喎,咁多個保鑣點可能撞到佢,佢依家係鬧我驚我撞到佢個仔啊!係咁嘅,佢見講我唔過,就話我整容怪物,我即刻話依家去驗,如果我冇整容你係咪賠錢畀,佢用粗口鬧我,話我『戇XX』。」


鍾意就快D Share啦!