掃呢頁CODE去手機

2018年7月20日 星期五

李家鼎:唔使瞓覺?李家鼎呻窮返無綫拍劇 __,無綫,李家鼎,

鼎爺呻窮?藝人李家鼎到書展宣傳新的烹飪書,表示今次是第二本,上本烹飪書賣了近六萬本,希望今次多過六萬。他又謂出書不要諗住瞞天過海、求其交貨就算:「所以 ...


鼎爺呻窮?


藝人李家鼎到書展宣傳新的烹飪書,表示今次是第二本,上本烹飪書賣了近六萬本,希望今次多過六萬。他又謂出書不要諗住瞞天過海、求其交貨就算:「所以會講晒竅門。(獨門秘方?)有咩獨唔獨門呀,做唔做到你嘅事,但啲嘢我畀晒你。」問到賣書他可會分紅?他笑言:「會,但已經唔記得上次收到幾多位數字,總之係好多數字,滿意嘅。」

講到他生意版圖擴大,又返無綫拍劇,可有時間兼顧?他笑言:「窮就要做㗎啦。(唔使瞓覺咩你?)冇話要瞓。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!