網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月27日 星期五

譚俊彥:磨刀18年!譚俊彥騷實力洗靠父幹污名 __,譚俊彥,

一入無綫就做男主角,有人質疑都好正常。甫加入無綫即做男主角,自然避不過閒言閒語,不過譚俊彥(Shaun)已習慣,皆因由入行一刻開始,已被標籤有父親狄龍 ...


一入無綫就做男主角,有人質疑都好正常。


甫加入無綫即做男主角,自然避不過閒言閒語,不過譚俊彥(Shaun)已習慣,皆因由入行一刻開始,已被標籤有父親狄龍關照,他說:「呢套係考牌作,日日好似考試咁,大家都會用懷疑眼光望住我,邊個嚟o架?得唔得o架?點解有得做主角嘅?埋到位就見真章!大家認識咗我之後,知我係咩人,慢慢質疑聲音就愈嚟愈少,唔會用呢啲眼光睇我。」他表示由內地回歸香港拍劇,除希望多點時間陪伴兒女成長,還因為自己是香港人,眼見電視、電影陷入危險期,希望出一分力重拾過往情懷。

拒行爸爸舊路

入行18年,再難聽的指指點點,Shaun都聽過,認為時間可證明一切,亦多謝爸爸教導他在娛樂圈如何做人處事,以及演員應有的修養。不過年少時,他亦曾努力擺脫爸爸的背影,他笑說:「做阿爸唔做嘅嘢,佢拍武打戲,我咪唔打囉!走去做音樂,但天意就係咁,累積咗經驗返嚟拍古裝,剃咗頭着起龍袍,大家覺得有說服力,真係『天命』。」

鼓勵女兒學戲

自小跟着爸爸在片場長大,Shaun注定食演員這行飯:「由細到大接觸得最多就係拍戲,我都拍咗18年,最熟悉就係拍戲。拍完《包青天再起風雲》好攰,但之後要咪書,攞番劇本,又幾鍾意呢個感覺。」

作為一對子女的爸爸,他不抗拒兒女入行,認為女兒性格較適合:「童星就唔好喇!有興趣大個正正經經去學演戲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!