網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月27日 星期五

樂易玲爆陳凱琳請定假 鄭嘉穎將返港交代 __,嘉穎,陳凱琳,凱琳,樂易玲,鄭嘉穎,

■馬國明表示等好友鄭嘉穎通知婚禮細節。
■馬國明表示等好友鄭嘉穎通知婚禮細節。陳凱琳(Grace)認嫁鄭嘉穎,身為鄭嘉穎好友的馬國明前晚出席劇集祝捷時,被問到是否已準備參加婚禮時說:「其實我 ...


陳凱琳(Grace)認嫁鄭嘉穎,身為鄭嘉穎好友的馬國明前晚出席劇集祝捷時,被問到是否已準備參加婚禮時說:「其實我都係等通知,真係乜情況,我諗要問番佢哋本人。」又表示未向鄭嘉穎求證奉子娶妻傳聞:「佢冇同我講係咪生仔。」



■樂易玲前晚指陳凱琳及鄭嘉穎的好友早已向她請假。 ■樂易玲前晚指陳凱琳及鄭嘉穎的好友早已向她請假。

同場的樂易玲反而口鬆,坦言陳凱琳及鄭嘉穎的好友早已向她請假:「其實早幾個月Grace向公司請咗假,我哋都批咗,我哋嗰陣時都覺得係去幫嘉穎慶祝生日。因為我睇到新聞,咁我就開始留意下近排有乜嘢同事一齊請假,咁我見到嘉穎好多好朋友、好兄弟,好多合作多年嘅朋友都有請假,不約而同都係嗰段日子啦。」

撰文:沈麗珠




鍾意就快D Share啦!