網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月22日 星期日

陳松伶:老公精力旺盛 陳松伶「嗌停」:超乎想像 __,陳松伶,

陳松伶笑言老公超乎佢年齡想像!藝人陳松伶現身書展,自認喜歡實體書,現時床頭都必擺有書籍:「唔習慣睇電子書。(鍾意睇咩書?)天文地理、愛情等咩都睇,老公 ...


陳松伶笑言老公超乎佢年齡想像!


藝人陳松伶現身書展,自認喜歡實體書,現時床頭都必擺有書籍:「唔習慣睇電子書。(鍾意睇咩書?)天文地理、愛情等咩都睇,老公(張鐸)依家拍緊電影,成日都會同佢討論拍攝手法。」陳松伶更笑言人愈大,求知欲愈像小學生:「有好多嘢都唔識,好水皮,咩都想學多。(會上短期課程?)都願意,特別係管理課程,例如人緣,同埋時間最重要。」

此時,陳松伶不忘大讚老公是一個值得學習的對象:「佢有好多嘢都超乎我年齡想像,好老成、自學、勤奮,佢可以拍完12個鐘戲,都仲可以去跑2個鐘跑,我成日都叫佢唔好咁博,佢再瘦啲就顯得我好肥,但佢自理能力真係好好。」

此外,同場藝人區永權亦帶同兩個仔仔現身撐場,場面非常墟冚!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!