網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月22日 星期日

小生花旦輪住走 陳智燊離巢無綫 大肚老婆照撐 __,無綫,陳智燊,

太太宋熙年9月就生得,陳智燊喺呢個時候選擇外闖,認真大膽!
小生花旦輪住走陳智燊離巢無綫大肚老婆照撐藝人陳智燊(Jason)昨公布與無綫結束十二年賓主關係,直言感激一班伯樂支持,連余詠珊、樂易玲及曾勵珍三大阿姐 ...


小生花旦輪住走 陳智燊離巢無綫 大肚老婆照撐

藝人陳智燊(Jason)昨公布與無綫結束十二年賓主關係,直言感激一班伯樂支持,連余詠珊、樂易玲及曾勵珍三大阿姐都出口挽留,但為了「向世界出發」,在內地、東南亞甚至英國作多方面發展,遂決定於九月當爸爸前「豁出去」接受挑戰,而太太宋熙年亦挺肚支持。

近半年無綫有不少小生及花旦如郭晉安、鍾嘉欣、岑麗香、林夏薇等相繼離巢,昨日陳智燊亦於社交網宣布離巢消息!自小在英國長大的Jason,2006年加入無綫電視第20期藝員訓練班,之後簽約入行,因能操流利英語,被推薦加入明珠台做節目主持,事業漸有起色。後來在處境喜劇《誰家灶頭無煙火》中,首次擔任第二男主角而備受注目,2012年更擔正劇集《幸福摩天輪》男一,其正面及暖男形象深入民心。

陳智燊昨日現身書展時,否認因冇獎攞而意興闌珊。
  • 陳智燊昨日現身書展時,否認因冇獎攞而意興闌珊。

捱足12年轉做網紅

Jason昨日現身書展活動,被追問與無綫結束十二年賓主關係,他說:「因為太多人問,我唔想太多揣測,想透過呢個機會多謝樂小姐(樂易玲)、余詠珊同曾勵珍,我未攞過獎,冇得喺台上多謝佢哋,但係有需要多謝,我可以拍到戲同做主持都係因為TVB。」Jason稱離巢是想在內地、新加坡、馬來西亞甚至英國有新發展,例如拍電影、舞台劇等:「尤其事業去到呢個階段要鼓起勇氣去做,我自己又貪玩。(已經有人斟你?)有傾,但未傾成。」近年不時拍片做YouTuber的他,被問會否轉行?他說:「唔需要同演員分得咁分明,網上好多人都玩,就算荷里活嘅Will Smith(韋史密夫)都有拍片。(離巢因冇獎攞?)唔關事,我都好唔捨得公司,婚後有諗點去做好自己,好清晰。」

闖歐亞唔容易

懷有身孕的太太宋熙年,預產期為9月,問是否想出外發展搵奶粉錢?Jason說:「未至於有呢個壓力,但係有個動力去做好自己。個決定唔容易,好似由英國返嚟香港都要唔少勇氣,公司好錫我,畀咗好多機會我,咁多年識咗好多朋友,覺得呢個時候做決定係OK。」至於太太宋熙年會繼續留守公司:「公司對佢好重要,工作穩定同舒服,又好錫佢。(公司有冇挽留你?)佢哋個個都有同我傾,樂小姐、余詠珊同曾勵珍都好錫我,我都諗得好詳細。」

他出席活動前,亦在社交網感謝各位恩師栽培:「加入TVB後得到好多人嘅愛戴。樂小姐(樂易玲)不斷帶當時嘅我出活動,不停搵機會畀呢個新人。Sandy(余詠珊)亦都畀咗好多做主持嘅機會。我要多謝所有合作過嘅同事,喺TVB呢個家庭可以過得咁開心全因為你哋……」而宋熙年受訪時亦表示支持老公決定:「夫妻互相支持及尊重!」






鍾意就快D Share啦!