掃呢頁CODE去手機

2018年7月30日 星期一

張丹峰:近水樓台 藝人同助手經理人最易日久生情? __,張丹峰,張丹,

藝人同助手、經理人日見夜見,真係好難講…圈中藝人貴人事忙,成日做到冇時停,見同事仲多過見屋企人咁滯,平時同佢哋關聯最密切嘅都非助手/經理人莫屬!所謂日 ...


藝人同助手、經理人日見夜見,真係好難講…


圈中藝人貴人事忙,成日做到冇時停,見同事仲多過見屋企人咁滯,平時同佢哋關聯最密切嘅都非助手/經理人莫屬!所謂日久生情,藝人同助手或經理人因此而撻着嘅例子唔算罕見,因工作而形影不離,仲好易被網友捕風捉影,繼而傳出緋聞。

古巨基

古巨基太太Lorraine由1993年開始做古仔助手,二人緋聞傳足多年,但Lorraine因怕戀情影響古仔事業,一直以來都甘於做佢背後的女人,堅持低調行先,無怨無悔地做「隱形女友」。直至2014年,二人拍拖20年終拉埋天窗,正式公開關係。

張震

台灣藝人張震本身緋聞女友不乏,好似性感女神舒淇、林嘉欣等,不過原來佢嘅真命天女係助手莊雯如!有指張震為電影《吳清源》學日文,剛好莊雯如日文流利,助手變日文老師,日久生情變為情侶,二人最後於2013年舉行婚禮,2015年誕下可愛囡囡。

蕭敬騰

歌手蕭敬騰出道11年鮮有傳緋聞,唯一就係同年紀大佢12歲嘅經理人林有慧(Summer)!兩個人曖昧情傳足多年,除工作場合出雙入對外,又被指會為對方夾餸、搭飛機時頭靠頭瞓覺等,最近蕭敬騰受訪時更忽然鬆口告白經理人,令緋聞甚囂塵上。

阿信@五月天

出道多年嘅阿信,感情生活勁低調,只係被拍到過一位圈外女友「蛋蛋妹」,不過近年就不斷傳出佢同助理「表妹」拍拖,面對記者追問,阿信都淨係以「謝謝大家關心」回應,唔承認又唔否認,令網友更有聯想。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!