網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月17日 星期二

DEAL:【有片】霸氣C朗:我唔會去卡塔爾或中超! __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

(互聯網)即上彩報世盃專頁:http://win.on.cc/football/cup2018/ C朗空降意大利都靈,做齊體測及同職球員見面等流程後, ...


(互聯網)


即上彩報世盃專頁:http://win.on.cc/football/cup2018/ 

C朗空降意大利都靈,做齊體測及同職球員見面等流程後,周二(17日)凌晨出席祖雲達斯首個記者會並展示7號球衣,會上最爆、最霸氣一句說話:「像我這個年齡嘅球員,好多都去卡塔爾或中國聯賽,但我唔會,我堅信我在祖雲達斯可以成功!」

C朗呢句說話真係寸親好多人,包括卡塔爾及中超兩個聯賽,同埋臨掛靴去呢兩個地方養老同掘金嘅過氣球星,但出自C朗把口自有其霸氣,佢話:「對於離開皇馬我不感到難過,因為祖雲達斯是一支巨型班。在我這個年齡階段嘅球員,通常會去卡塔爾或中國,我這樣講並冇唔尊重。」

「我同所有認為職業生涯到我這個年齡階段就結束嘅球員唔同,我想要展現同佢哋唔一樣!我相信自己能力,相信隊友,並堅信我這一切都會成功!」

33歲嘅C朗認為自己仍然年輕:「我享受足球,我仍然年輕,而且鍾意接受挑戰,士砵亭、曼聯、皇馬,到祖雲達斯,年齡並不重要,並期待新里程,竭盡全力爭取獎盃,我會努力證明自己是頂級球員,我會努力訓練,亦有雄心,我唔想留在舒適區,鍾意尋求新挑戰。」

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!